سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 13:26
سرطان خون
کد خبر: 13637

جدیدترین داروی سرطان خون تایید شد + عکس

سرطان خون را با روشی نوآورانه درمان می کنند که این درمان توسط سازمان غذا و دارو در آمریکا تایید شده استو

به گزارش ستاره پارسی: درمان سرطان با روشی نوآورانه را در مقاله زیر بخوانید. سازمان غذا و داروی آمریکا این دارو را تایید کرده است. درمان سرطان عمدتا شامل جراحی ، شیمی درمانی و پرتودرمانی می باشد. کشف دارویی جدید سرطان که نوید درمان سرطان خون را می‌دهد را در اینجا می خوانیم.

داروی سرطان خون یک درمان برای کشنده‌ترین و نادرترین سرطان‌های خون است. درمان سرطان عمدتا شامل جراحی ، شیمی درمانی و پرتو درمانی ld fhan. هدف دارو درمانی از بین بردن سلول های سرطانی است.

داروی سرطان خون

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) داروی جدید درمان سرطان خون را تایید کرد.

این دارو Empliciti نام دارد و محصول شرکت های دارویی Bristol-Myers و AbbVie است و سیستم ایمنی بدن را به گونه ای تربیت می کند که با سخت ترین نوع بیماری مبارزه کند.

متخصصان توصیه می کنند که درمان سخت ترین نوع سرطان باید با رژیمی شامل سه داروی Empliciti، Revlimid و یک کورتیکواستروئید صورت گیرد. Revlimid و داروهای استروییدی قدیمی ترین روش های درمان سرطان خون هستند؛ ولی مطالعات نشان می دهد درمان با این دو دارو به همراه داروی جدید، طول عمر بیمار را افزایش می دهد.

سرطان خون

جدیدترین و بهترین روش درمان سرطان

در ادامه بحث داروی سرطان خون قرار است این دارو به همراه دو داروی دیگر برای سرطان مولتیپل میلوما مورد استفاده قرار گیرد. مولتیپل میلوما سلول های پلاسما، نوعی از سلول های سفید خون واقع در مغز استخوان را تحت تاثیر قرار می دهد. درمان این نوع سرطان بسیار پیچیده است. ساخت داروی جدید گامی موثر در افزایش طول عمر بیماران محسوب می شود.

خستگی، تب، اسهال یا یبوست، کم خونی و کاهش گلبول های سفید خون از مهمترین عوارض جانبی این داروی جدید هستند.

سرطان خون

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mkl52