پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 16:56
طلا و سکه
کد خبر: 13652

قیمت طلا امروز چهارشنبه 26 بهمن 1401

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز 26 بهمن 1401 نسبت به روز قبل ، با ۲۲۴۰۰ تومان افزایش، ۲,۱۶۳,۴۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

به گزارش ستاره پارسیهر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۱.۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹,۳۷۹,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۴.۳ کاهش، ۱,۸۳۵ نرخ گذاری شد.سکه امامی با افزایش ۲.۸۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۶,۲۰۱,۰۰۰ تومان معامله شد.نیم سکه با افزایش ۲.۳۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۸۵۰,۰۰۰ تومان معامله شد.ربع سکه با افزایش ۲.۰۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.هر سکه گرمی با افزایش ۳.۸۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۱۴۱,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و چهل و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ - با رشد ۱.۰۳ درصدی به ۲,۱۶۳,۴۰۰ (دو میلیون و یکصد و شصت و سه هزار و چهارصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۹,۲۷۵,۰۰۰ (نه میلیون و دویست و هفتاد و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ - با رشد ۱.۱ درصدی به ۹,۳۷۹,۰۰۰ (نه میلیون و سیصد و هفتاد و نه هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۴۹ (یک هزار و هشتصد و چهل و نه ) رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۷۷ درصدی به ۱,۸۳۵ (یک هزار و هشتصد و سی و پنج ) رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39yeq4