دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/29 10:30
تست هوش | تست تصویری
کد خبر: 13778

تست هوش | اگر باهوشی در یک نگاه بگو عروس واقعی کیست؟

آزمون تشخیص عروس واقعی: آیا روز خسته کننده ای دارید؟ می خواهید کمی سرگرم شوید؟ اگر چنین است، پس آزمون تشخیص عروس واقعی را حل کنید. در این تست هوش تصویری جالب شما باید تشخیص دهید کدام یکی از خانم ها عروس داماد است. برای هیجان انگیزتر شدن این معما، سعی کنید این تست هوش را در طول 9 ثانیه حل کنید. در واقع این آزمون یک سرگرمی مفید است که در کنار سرگرمی به بهبود قدرت مغز شما نیز کمک می کند. پس منتظر چه هستید؟ بیایید آزمون تشخیص عروس واقعی را با هم انجام دهیم!

به گزارش ستاره پارسی: سات خبری ستاره پارسی تلاش دارد هر روز با معماها، تست های هوش و پازل های جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این بازی های فکری مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. کارشناسان می گویند در نتیجه این فعالیت مغز، قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا می کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها و … است. بنابراین امروز تست هوش تشخیص عروس واقعی را برای شما عزیزان آماده کرده است. با انجام این تست هوش جذاب مغز خود را محک بزنید.

 

در تصویر آزمون تشخیص عروس واقعی شما می توانید سناریوی عجیبی را مشاهده کنید. یک مرد و دو خانم هم چهره در یک تالار عروسی قرار دارند. هر 2 خانم ها با هم دعوا دارند و هر یکی ادعا می کنند که امشب عروسی او است و قرار است با داماد ازدواج کند. داماد کاملا گیج شده و نمی داند کدام یکی عروس او است. اکنون ما مغز شما را به چالش می کشیم تا عروس واقعی را تشخیص دهید. آیا می توانید به داماد کمک کنید تا عروس واقعی را تشخیص دهد؟ به نظر شما کدام خانم دروغ می گوید؟

پیشنهاد می کنیم قبل این که به حل آزمون تشخیص عروس واقعی بپردازید، لحظه ای چشمان تان را ببندید و خوب تمرکز کنید. بعد که حواس تان جمع شد با دقت به تصویر نگاه کنید و عروس واقعی را تشخیص دهید. فراموش نکنید برای حل این تست هوش فقط 9 ثانیه زمان دارید.

 

تست هوش

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون

9 ثانیه شما تمام شد، آیا موفق شدید آزمون تشخیص عروس را حل کنید؟ ادعای کدام عروس درست است؟ اگر توانستید عروس واقعی را شناسایی کنید، به شما تبریک می گوییم، زیرا این نشانه ضریب هوش عالی شما است. خوب به هر حال، اما اگر هنوز موفق نشدید و به دنبال جواب سرگردان هستید، برای دیدن پاسخ درست به تصویر زیر نگاه کنید:

 

تست هوش

 

پاسخ آزمون تشخیص عروس واقعی خانم سمت چپ تصویر است. چون هر دو حلقه ای در دست چپ شان دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4blde2