پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/29 18:44
موبایل های جدید سامسونگ
کد خبر: 13792

قبل از خرید موبایل حتما این مطلب رو بخون | لیست موبایل های جدید سامسونگ + عکس

در ادامه میپردازیم به لیستی از گوشی های جدید سامسونگ. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

به گزارش ستاره پارسی: اگر از طرفداران گوشی های هوشمند سامسونگ هستید حتما اطلاع از لیست بهترین و جدیدترین موبایل های سامسونگ برای شما اهمیت دارد بنابراین با ما همراه باشید تا فهرست مناسب ترین گوشی های سامسونگ را در اختیارتان قرار دهیم. گوشی هایی که در ادامه این گزارش نام آنها را مشاهده می کنید جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ هستند که در سال 2022 و 2023 عرضه شدند.

 

گوشی Galaxy A04 سامسونگ

فهرست جدیدترین گوشی های سامسونگ را با Galaxy A04 آغاز می کنیم که در اکتبر 2022 عرضه شد و همچنان نسل جدیدی از آن به بازار نیامده است پس می توان هنوز به عنوان یک گزینه مناسب اقتصادی و جدید از محصولات سامسونگ روی آن حساب کرد البته این موبایل در قسمت سخت افزار حرف خاصی برای گفتن ندارد اما ماندگاری شارژ بالا، صفحه نمایش بزرگ، دوربین 50 مگاپیکسلی، آن را بین مشتریان محبوب کرده است.

هرچند اگر به دنبال موبایلی مناسب برای بازی و گیمینگ هستید به هیچ عنوان Galaxy A04 گزینه پیشنهادی ما نیست ولی یک گوشی مناسب برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم است. گوشی Galaxy A04 سامسونگ باتری 5000 میلی آمپری دارد اما در آن از شارژ سریع خبری نیست و دوربین سلفی اش هم ضعیف است.

گوشی Galaxy A04

گوشی A14 سامسونگ

گوشی A14 سامسونگ اما که در سال 2023 عرضه شده نمایشگری 90 هرتزی، دوربینی سه گانه همراه با لنز واید 50 مگاپیکسلی، باتری 500 میلی آمپر ساعتی دارد . دوربین سلفی این گوشی سامسونگ 13 مگاپیکسلی است و نقطه قوت آن پشتیبانی از بروزرسانی نرم افزاری در حد عالی است. ناگفته نماند که گوشی A14 سامسونگ در نمایشگر ال‌سی‌دی ضعیف عمل کرده است. پشتیبانی از کارت حافظه نیز یکی دیگر از ویژگی های گوشی A14 سامسونگ است.

گوشی A14 سامسونگ

 

گوشی Galaxy F23

گوشی Galaxy F23 سامسونگ از گوریلاگلس ۵ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر برخوردار است و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی دارد و قدرت خود را از تراشه Snapdragon 750G 5G می‌گیرد . گوشی Galaxy F23 سامسونگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، فست شارژ ۲۵ واتی دارد و دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K بوده اما نمایشگر TFT LCD و سنسور سلفی نه چندان قدرتمند آن کمی کیفیت این گوشی را زیر سوال برده است.

گوشی Galaxy F23

گوشی Galaxy m13

گوشی Galaxy m13 سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به بازار آمد پس همچنان می توان از آن به عنوان یک گوشی جدید در میان محصولات سامسونگ نام برد. گوشی Galaxy m13 باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، نمایشگری با وضوح بالا و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد اما به طور کل این گوشی خیلی با کیفیت نیست به طور مثال لنزهای فرعی آن ضعیف بوده و فست شارژ مناسبی هم ندارد اما خوش قیمت بودن گوشی Galaxy m13 سامسونگ آن را به یک گزینه مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

گوشی Galaxy m13

گوشی Galaxy A04e

گوشی Galaxy A04e سامسونگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از جک هدفون نیز پشتیبانی می کند اما نکته جالب اینجاست که با داشتن چنین سخت افزاری وزن آن به 200 گرم هم نمی رسد و چون کلا وزن گوشی Galaxy A04e سامسونگ 188 گرم است بنابراین هنگام استفاده از آن کاربر دچار خستگی ناشی از سنگینی گوشی نمی شود و زمان طولانی به راحتی می تواند آن را در دست بگیرد.

گوشی  Galaxy A04e سامسونگ دوربین دوگانه دارد که در بحث سلفی عملکردی رضایتبخش از آن نمی بینید. نمایشگر ۶.۵ اینچی، ماندگاری خوب باتری و قیمت مناسب از دیگر نقاط قوت گوشی Galaxy A04e سامسونگ است که کاربر را به خرید آن تشویق می کند اما در این موبایل هم خبری از شارژ سریع نیست.

گوشی Galaxy A04e

گوشی Galaxy A04s

گوشی Galaxy A04s سامسونگ هم در اواخر سال 2022 به دست کاربران رسید که از نتیجه تست آنتوتو آن می توان پی برد که نباید انتظار عملکرد مناسب در انجام کارهای سنگین را با گوشی Galaxy A04s سامسونگ داشت. گوشی Galaxy A04s سامسونگ همچنین برای گیمینگ اصلا مناسب نیست اما نمایشگر ۶.۵ اینچی آن با نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز این گوشی را به گزینه مناسبی برای تماشای فیلم کرده است. اگر اهل خواندن مقاله و وبگردی نیز هستید گوشی Galaxy A04s سامسونگ پیشنهاد ما به شماست. لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی گوشی Galaxy A04s سامسونگ تجربه نسبتا دلپذیری در حوزه عکاسی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

گوشی Galaxy A04s

گوشی Galaxy M53

گوشی Galaxy M53 سامسونگ دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تراشه Dimensity 900 5G دارد. از دیگر ویژگی های گوشی Galaxy M53 سامسونگ می توان به فست شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد. نداشتن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و لنزهای فرعی نه چندان خوب هم از معایب گوشی Galaxy M53 سامسونگ است که نباید از آنها غافل شد.

گوشی Galaxy M53

گوشی Galaxy Xcover6 Pro

گوشی Galaxy Xcover6 Pro سامسونگ گران قیمت بوده و از تراشه قدرتمند Snapdragon 778G 5G برخوردار است. دلایل گران بودن گوشی Galaxy Xcover6 Pro سامسونگ جان سخت بودن و قابلیت قابلیت تعویض باتری با استفاده از دفترچه راهنما، داشتن گواهی ضد آب IP68 است. گوشی Galaxy Xcover6 Pro سامسونگ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دوگانه دارد و امکان استفاده از گوریلاگلس ویکتس پلاس در آن موجود است اما فست شارژ آن ضعیف و تنوع لنزی اش پایین است. پنل PLS LCD گوشی Galaxy Xcover6 Pro سامسونگ هم نقطه ضعف دیگری برای آن شده است.

گوشی Galaxy Xcover6 Pro

گوشی Galaxy A73 5G

گوشی Galaxy A73 5G سامسونگ دارای نمایشگر Super AMOLED Plus با نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتزی، دوربین ۴گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 778G 5G است و ضدآب بودن آن هم حسابی گوشی مذکور را میان کاربران محبوب کرده البته ناگفته نماند که گوشی Galaxy A73 5G سامسونگ سنسور اثر انگشت اپتیکال و باتری حجیم هم دارد اما قیمت نسبتا بالایش کمی خرید آن را دشوار کرده است.

گوشی Galaxy A73 5G

گوشی Galaxy A33 5G

گوشی Galaxy A33 5G سامسونگ نیز تراشه Exynos 1280 دارد و دارای نمایشگری بوده که با گوریلاگلس ۵ پوشیده شده اما متریال ساخت پلاستیکی، طراحی نه چندان زیبا و لنزهای فرعی معمولی کمی سطح آن را پایین آورده است. نقاط ضعف مذکور گوشی Galaxy A33 5G سامسونگ اما باعث نمی شود که چشم خود را روی کیفیت و استحکام بالا،سخت افزار قدرتمند و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K با هر دو دوربین اصلی و سلفی آن ببندیم.

گوشی Galaxy A33 5G

گوشی Galaxy A53 5G

گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ شباهت بسیاری به A73 5G به لحاظ ظاهری دارد ولی بین سخت افزار و دوربین آنها تفاوت هایی است. ترکیب چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی دوربین Galaxy A53 5G سامسونگ و تراشه Exynos 1280 انتظار فروش بالایی را برای این گوشی رقم زده است. گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ همچنین دارای نمایشگر Super AMOLED، سخت افزار قدرتمند، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، باتری حجیم، نرم افزار بروز، اسپیکرهای استریو، گواهی ضد آب IP67 است و از اینترنت پرسرعت ۵G نیز پشتیبانی می کند. گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ البته معایبی چون نداشتن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پلاستیکی بودن فریم و بدنه هم دارد.

گوشی Galaxy A53 5G

گوشی Galaxy M23

گوشی Galaxy M23 سامسونگ دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه Snapdragon 750G 5G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی ، نمایشگر TFT LCD است که گزینه آخر شاید کمی باعث دلسردی شما از این گوشی شود. اما از گوشی Galaxy M23 سامسونگ نا امید نشوید زیرا نمایشگر آن وضوح بسیار بالایی دارد و از سخت افزار خوبی هم بهره مند است. گوشی Galaxy M23 سامسونگ دارای فست شارژ ۲۵ واتی است و از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و اینترنت پرسرعت ۵G هم پشتیبانی می کند.گوشی Galaxy M23 سامسونگ اما لنز سلفی ضعیف داشته و دوربین آن نیز آنچنان چنگی به دل نمی زند.

گوشی Galaxy M23

 

گوشی Galaxy A23

گوشی Galaxy A23 سامسونگ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، نمایشگری با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تراکم پیکسلی بسیار خوبی است . گوشی Galaxy A23 سامسونگ دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی دارد و در نمایشگر آن از گوریلاگلس ۵ استفاده شده است. گوشی  Galaxy A23 سامسونگ همچنین از باتری حجیم و فست شارژ ۲۵ واتی برخوردار است که البته در کنار تمام این مزایا نمی توان به لنز فرعی ضعیف و دوربین سلفی بی کیفیت آن اشاره نکرد.

گوشی Galaxy A23

گوشی Galaxy A52s

گوشی Galaxy A52s سامسونگ آخرین نسل a52s یا به عبارتی ورژن رشد یافته A52 است که تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G 5G و ۶ و ۸ گیگ رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر سوپرآمولد ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری، فست شارژ ۲۵ واتی و گواهی IP67 ، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت اپتیکال دارد اما به عنوان معایب می توان به طرح تکراری آن اشاره کرد همچنین جا داشت فست شارژ بهتری ارائه دهد.

گوشی Galaxy A52s

گوشی Galaxy S20 FE 2022

گوشی Galaxy S20 FE 2022 سامسونگ دارای تراشه Snapdragon 865 5G و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری، دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی، نمایشگر Super AMOLED ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و گواهی ضد آب یعنی IP68 است . گوشی Galaxy S20 FE 2022 سامسونگ همچنین فریم آلومینیومی، اسپیکرهای استریو و باکیفیت AKG، سنسور اثر انگشت اپتیکال دارد و از اینترنت ۵G هم پشتیبانی می کند اما متاسفانه دوام بالایی مقابل ضربه ندارد و از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم پشتیبانی نمی کند.

گوشی Galaxy S20 FE 2022

گوشی Galaxy S21 FE 5G

گوشی Galaxy S21 FE 5G سامسونگ دارای تراشه‌های Snapdragon 888 5G و اگزینوس ۲۱۰۰ ، نمایشگر Dynamic AMOLED 2X ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی با گوریلاگلس ویکتس محافظتی و گواهی ضد آب IP68، سنسور اثر انگشت اپتیکال و اسپیکرهای استریو است اما از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی ندارد که این یک ایراد محسوب می شود. گوشی Galaxy S22 Ultra 5G گوشی Galaxy S22 Ultra 5G سامسونگ دارای قلم S-Pen ، نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با روشنایی ۱۷۵۰نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، تراشه Exynos 2200 است، دوربین فوق العاده و باتری بسیاری خوبی نیز دارد. گوشی Galaxy S22 Ultra 5G همچنین از سنسور اثر انگشت اپتیکال و گواهی ضد آب IP68 هم برخوردار است.

گوشی Galaxy S21 FE 5G

گوشی Galaxy S22 Ultra 5G

گوشی Galaxy S22 5G سامسونگ دارای تراشه ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰ با بدنه ای از جنس گوریلاگلس ویکتس پلاس و فریم آلومینیومی، لنزهای سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی در دوربین، نمایشگر Dynamic AMOLED 2X است اما باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۲۵ واتی در شان این گوشی با چنین سخت افزاری نیست. ناگفته نماند که گوشی Galaxy S22 5G سامسونگ از اسپیکرهای استریو AKG هم برخوردار است.

گوشی Galaxy S21 FE 5G گوشی Galaxy S21 FE 5G سامسونگ تراشه‌ Snapdragon 888 5G با اگزینوس ۲۱۰۰ دارد و از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی با گوریلاگلس ویکتس محافظتی برخوردار است.

گوشی Galaxy S22 Ultra 5G

گوشی Galaxy S22+ 5G

گوشی Galaxy S22+ 5G سامسونگ دارای پنل نمایشگر ۶.۶ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری، فست شارژی عالی با پشتیبانی 45 وات، اسپیکرهای با کیفیت با صدای استریو، سنسور اثر انگشت اپتیکال است و خاصیت ضدآب دارد اما قیمت آن نسبتا بالاست . ناگفته نماند که گوشی Galaxy S22+ 5G طراحی ظاهری بسیار جذابی دارد. گوشی Galaxy Z Flip4 گوشی Galaxy Z Flip4 سامسونگ دارای تراشه Snapdragon 8+Gen 1 است و گوریلاگلس ویکتس پلاس و فریم آلومینیومی دارد. وزن گوشی Galaxy Z Flip4 سامسونگ 187 گرم بوده و مجهز به اسپیکرهای استریو AKG  است . دوربین گوشی Galaxy Z Flip4 سامسونگ دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، نمایشگر آن Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است.

گوشی Galaxy S22+ 5G

گوشی  Galaxy Z Flip4

سامسونگ تاشو بوده و در آن از قوی‌ترین چیپست اسنپدراگون استفاده شده و همچنین ظرفیت رم بالا و اسپیکرهای استریو AKG از دیگر مزایای آن است اما تنوع لنزی پایینی دارد. گوشی Galaxy S23 گوشی Galaxy S23 سامسونگ گواهی ضدآب بودن دارد و دوربین آن از فیلم‌برداری با کیفیت ۸K پشتیبانی می کند اما ظرفیت باتری آن ۳۹۰۰ میلی‌آمپر بوده که این ویژگی در کنار سرعت شارژ آن یک ایراد محسوب می شود.

گوشی  Galaxy Z Flip4

گوشی  Galaxy S23

سامسونگ مقاومت بدنه بالایی دارد و مجهز به تراشه نسل دوم اسنپدراگون ۸، اسپیکر استریو است. گوشی Galaxy S23 Ultra گوشی Galaxy S23 Ultra سامسونگ دوربین ۲۰۰ مگاپیسکلی دارد و جدیدترین محصول این کمپانی در سال 2023 است که قیمت بالای آن انتظار عملکرد فوق العاده ای برای کاربران را ایجاد کرده است . گوشی  Galaxy S23 Ultra سامسونگ دارای نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی با وضوح فوق‌العاده، روشنایی ۱۷۵۰ نیت، محافظگر گوریلا گلس ویکتس ۲، اسپیکر استریو و تراکم پیکسل ۵۰۱ppi است. امیدواریم که از این مقاله درباره جدیدترین گوشی های سامسونگ حداکثر استفاده را برده باشید.

گوشی  Galaxy S23


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3webr3