پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/30 04:46
حوادث | قتل | قتل مرد جوان
کد خبر: 13796

مرگ مشکوک مرد جوان در محله نعمت آباد

با مرگ مشکوک یک مرد جوان در خانه‌اش در محله نعمت‌آباد تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

به گزارش ستاره پارسی: ساعت 11 صبح پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ماه 1401، مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه‌ای در محله نعمت‌آباد از سوی پدرش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 155 نعمت آباد، تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدوداً 26 ساله‌ای مواجه شدند که به طرز مشکوکی در رخت‌خواب فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز حکایت از آن داشت مقتول شب گذشته قبل از اینکه به آخرین خواب زندگی خود فرو برود، سردرد داشته است.

تیم جنایی در نخستین گام، پدر متوفی را هدف تحقیقات قرار دادند؛ وی به کارآگاهان گفت: پسرم قبل از اینکه فوت کند با چند نفر از همسایه‌ها درگیر شده بود و هنگامی که دعوا تمام شد به خانه آمد و گفت که سرش درد می‌کند و میلی هم به شام خوردن نداشت؛ در ادامه نیز کنار بخاری خانه خوابید.

کارآگاهان در گام بعدی سراغ همسایه‌ها رفتند و آنها را هدف تحقیق قرار دادند که متهمان در جریان بازجویی‌های ابتدایی منکر هرگونه درگیری مرگبار با متوفی در روز حادثه شدند؛  اعضای تیم جنایی پس از پایان بررسی‌های اولیه، تحقیقات تخصصی را برای بررسی صحت و سقم ادعای پدر متوفی آغاز کردند و اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند.

با دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

/منبع تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45nbm4