پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/01 04:51
حوادث | زورگیری | دزدی
کد خبر: 13823

زورگیران بی‌رحم تر از همیشه شدند | قتل مرد بی‌گناه در صحنه سرقت شبانه خانی‌آباد

۲ روزگیر بی‌رحم که در جریان سرقت یک مرد جوان را با ضربات مهلک چاقو به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ستاره پارسی: ساعت 23 شنبه سوم دی ماه، انتظامات بیمارستانی در جنوب تهران در تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس به محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه کشیک قتل راهی بخش اورژانس بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ تیم جنایی پس از حضور در بخش اورژانس با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه پهلو هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول در محله خانی‌آباد توسط 2 مرد موتورسوار هدف زورگیری قرار گفته و پس از مقاومت با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است و متهمان پس از سرقت تلفن همراه و مقداری پول از صحنه جنایت متواری شده‌اند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به صحنه جرم در محله خانی‌آباد بازگشتند و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل مرد جوان کلید زدند.

دستگیری عاملان جنایت

بررسی‌های تخصصی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی  با اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی هویت عاملان جنایت را ردیابی کردند و متوجه شدند آنها در خانه‌ای در جنوب تهران زندگی می‌کنند که همین سرنخ کافی بود تا متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه متهمان شدند و دو مرد جوان را پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای در یک عملیات ضربتی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات تکمیلی منتقل کردند.

عاملان جنایت در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت مرگبار از مقتول اعتراف و عنوان کردند به دلیل مقاومت مقتول، او را هدف ضربات مهلک چاقو از ناحیه پهلو قرار دادند و پس ارتکاب جنایت متواری شدند.

با دستور محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات ادامه دارد.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3znnn3