پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/01 07:13
لباس کودک
کد خبر: 13827

خیلی راحت کوچولوتو خوش تیپ کن | اصول حرفه ای شیک پوش شدن بچه های مدلینگ

کودکان نیز به لباس پوشیدن طبق مد علاقه دارند و دوست دارند متفاوت تر از دوستان و هم سن های خودشان به نظر برسند اما گاهی انتخاب لباس مناسب بسیار سخت است.

به گزارش ستاره پارسی: مد فقط مختص بزرگسالان نیست، بلکه کودکان هم به پوشیدن شیک ترین و جدید ترین لباس ها علاقه دارند  اما انتخاب لباس برای کودکان نوپا گاهی اوقات سخت است  زیرا آن ها در لباس های رسمی مانند کت و شلوار احساس راحتی و آرامش نمی کنند.

 نگران نباشید، حتی با این وجود هم می توانید لباس های شیک و با تنخور مناسب به کودک خود بپوشانید. کودکان نیز مانند بزرگترها به مد روز علاقهمند هستند و دوست دارند در مراسماتی مانند جشن تولد ها و یا مراسم سالانه مدارس، مرکز توجه باشند اما این مسئله تنها در صورتی امکان پذیر است که فرزند شما با توجه به استایل های روز و مناسب هر فصل لباس بپوشد.

در گذشته تولیدکنندگان پوشاک تنها بر طراحی لباس های مناسب بزرگسالان متمرکز بودند  اما امروزه تولید کنندگان و برند های مختلف در سطح جهان، به طور تخصصی برای کودکان لباس طراحی می کنند  و به لطف تکنولوژی، شما می توانید از هرجای دنیا این لباس ها را سفارش بدهید.

اما قبل از انتخاب لباس، باید اطلاعات کافی درباره استایل های روز در سرتاسر دنیا داشته باشید. در این قسمت قصد داریم که شما را در جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی کنیم.

 

لباس کودک

 

رازهای ساده خوش لباسی کودک دلبندتان 

هنگام پوشاندن لباس به کودک، نکات زیر لزوما باید مورد توجه قرار بگیرد ، این نکات به کودک شما کمک می کند که متفاوت از دیگر همسالانش ظاهر شود.

 

1. راحت بودن مهم تر از استایل

هرگز هنگام انتخاب لباس برای کودک استایل را به راحت بودن آن ترجیح ندهید. شاید نهایتا فرزند شما با پوشیدن آن لباس به شیک ترین بچه تبدیل بشود  اما اصلا راحت نخواهد بود. به همین خاطر همیشه هنگام پرو لباس از بچه ها بخواهید که با لباسی که به تن کرده اند؛ بالا و پایین بپرند یا بدو بدو کنند. بدین ترتیب شما متوجه خواهید شد که لباس تا چه اندازه راحت است  و این گونه بدون ترس از پاره شدن لباس هر دوی شما از پوشیدن آن لذت می برید. اجازه بدهید که فرزندتان بدون هیچ نگرانی خودش باشد و کودکی کند!

 

2. بازی با رنگ ها

همیشه باید جرأت بازی با رنگ ها را داشته باشید. رنگ ها را محدود به جنسیت نکنید. مثلا فکر نکنید که رنگ صورتی یا قرمز فقط برای دختران است ! اجازه دهید کودکان از هر رنگی لباس بپوشند تا استایل به روزی داشته باشند. 

 

لباس کودک

 

3. خریدن یک سایز بزرگتر 

پیدا کردن لباس برای کودکان در اندازه درست همیشه گیج کننده است . گاهی اوقات اندازه درست را می خرید، اما باز هم برای کودک متناسب نیست. یا این که خیلی زود برای او کوچک می شود. به همین دلیل است که همیشه باید یک سایز بزرگتر بخرید  تا در آینده مشکلی پیش نیاید. همچنین با این کار می توانید مدت بیشتری از آن لباس ها استفاده کنید. 

 

4.  استفاده از اکسسوری ها 

استفاده از اکسسوری ها همیشه ایده خوبی برای جذابیت و درخشیدن است. آن ها نقش بسیار زیادی در زیبا سازی لباس از سر تا پا دارند . مثلا یک پیراهن سفید ساده که ترکیب آن با یک عینک آفتابی بسیار زیبا خواهد شد. به همین شکل استفاده از یک کلاه رنگی و یا روسری شیک در استایل فرزندتان نیز خوب است اما اجازه ندهید که فرزندتان با پوشیدن تعداد زیادی دستبند و انگشتر استایلش را بهم بریزد. 

 

لباس کودک

 

 5. توجه به مناسبت پیش رو

قبل از انتخاب رنگ لباس کودک خود، بهتر است رویداد پیش رو را در نظر بگیرید  زیرا مثلا انتخاب لباس رسمی برای جشن تولد کاملا بی فکر است. بنابراین طبق مناسبت و زمینه آن پیش بروید که مشکلی پیش نیاید. 

 

 6. اجتناب از استایل های مخصوص بزرگسالان

شکی نیست که بچه ها همیشه از بزرگتر ها الگو می گیرند  و می خواهند مانند آن ها لباس بپوشند. اما بسیاری از سبک و مدل ها مناسب کودکان نیست و کاملا بزرگسالانه است . بهتر است از پوشاندن چنین لباس ها و اکسسوری هایی که سن آن ها را بیشتر نشان می دهد اجتناب کنید.

 

لباس کودک

 

 7. انتخاب لباس مناسب هر فصل 

اصلا مهم نیست که لباس بچه شما چقدر شیک و به روز است . اگر مناسب فصل نباشد؛ زیبا بنظر نخواهد رسید. و به دلیل انتخاب اشتباه به مشکل برخواهید خورد. هرگز در فصل تابستان سراغ لباس های پشمی و ضخیم نروید  و همچنین در فصل زمستان هرگز شورتک یا کت و شلوار نخرید.   

 

8. انتخاب یک استایل با دوام

همه ما می دانیم پوشاکی که ترند می شوند؛ فقط برای چند ماه در آن وضعیت می مانند و خیلی زود از مد میافتند  بنابراین بهتر است به جای هدر دادن سرمایه خود و خرید این دست از لباس ها ، استایلی را انتخاب کنید که همیشه مد روز می ماند. مثلا ، جین همیشه مد است  بنابراین یک جفت شلوار جین با یک پیراهن شیک همیشه یک استایل محبوب است.

 

لباس کودک

 

 9. مطابقت پوشاک با شخصیت کودک

همیشه لباسی را انتخاب کنید که به شخصیت کودکتان بیاید. مثلا اگر فرزند شما اهل مطالعه ، ورزشکار یا خیال پرداز است؛ لباس هایش باید نشان دهنده همین ویژگی های شخصیتی او باشند. 

 

10 . دنبال کردن جدیدترین ترند ها 

اگر می خواهید فرزندتان مرکز توجه در مهمانی باشد؛ به دنبال جدیدترین مد لباس باشید. می توانید از مجلات مد یا برخی وبسایت ها نیز ایده بگیرید.

 

11. در نظر گرفتن جنس لباس و نحوه شستشو آن

به همان اندازه که برخی از پوشاک زیبا و شیک هستند، سرمایه گذاری روی چیزی که نگهداری و تمیز کردن آن سخت است، اصلا عاقلانه نیست . پوشاندن لباس هایی که فقط باید در خشکشویی شسته شوند ؛ برای یک کودک پر جنب و جوش اصلا انتخاب درستی نیست. انتخاب پارچه های راحت برای شستشو و پوشیدن همیشه یک شرط مهم برای تمیز تر به نظر رسیدن بچه ها و هدر ندادن سرمایه خودمان است.

 

 

لباس کودک

 

12. نه گفتن به مصرف گرایی

این موضوع را در نظر بگیرید که فرزندان ما خیلی زود بزرگ می شوند بنابراین اگر خواهر یا برادر کوچکتر از خودشان ندارند که دنباله رو راه آنان باشد؛ باید لباس هایی را که هنوز نو و سالم مانده اند را به فروشگاه های لباس دست دوم بفروشید و از دور انداختن آن ها اجتناب کنید. پولی که دریافت میکنید را میتوانید برای خود کودک خرج کنید . همچنین می توانید این لباس ها را با والدین دیگری که فرزند کوچک دارند تبادل کنید.

هر شخصی لایق پوشیدن لباس های مد روز و شیک است  اما هنگام انتخاب لباس برای خود و بچه ها همیشه باید به چند نکته توجه کرد. همیشه لباس را با توجه به فصول، رویداد ها و شخصیت بچه انتخاب کنید. همچنین تقلید از استایل های بزرگسالان برای انتخاب لباس بچه ها را متوقف کنید  و سعی کنید که لباس های طرح دار و رنگ روشن را بیشتر امتحان کنید. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488eel