چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/03 15:26
صدف صفرزاده
کد خبر: 13900

صدف صفرزاده کیست و چگونه با یک کلیپ کشور را بهم ریخت + فیلم

صدف صفرزاده" که معلم دبستانی در شهر قائمشهر است، با روش‌های نوین تدریس ریاضی به شهرت و محبوبیت فراوانی در بین دانش‌آموزان و والدینش رسیده است. او با استفاده از آهنگ‌ها و روش‌های خاص، توانسته است دانش‌آموزان را به یادگیری ریاضیات ترغیب کند. اما پس از اجرای آهنگ "گنگستر شهر آمل" در مدرسه، واکنش‌های مختلفی از سوی جامعه و رسانه‌ها به وجود آمد.

به گزارش ستاره پارسی، صدف صفرزاده، معلمی بود که در یک دبستان غیرانتفاعی در قائمشهر تدریس می‌کرد. او پیش از این با تدریس ریاضیات به روش‌های خاص و با استفاده از آهنگ‌ها، شهرت زیادی بین دانش‌آموزان و والدین آنان پیدا کرده بود. اما بعد از اجرای آهنگ "گنگستر شهر آمل" در مدرسه، جنجالی شد.

 

 

صدف صفرزاده با تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه قائمشهر، در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شد، در حال خواندن آهنگ گنگستر شهر آمل بودند. این ویدئو باعث شد تا صدف صفرزاده بر سر زبان ها بیافتد و چهره جنجالی کشور در هفته گذشته لقب بگیرد.

صدف صفرزاده در حال حاضر به عنوان معلم ، در تلگرام به تدریس ریاضی مشغول است. همچنین، بعد از خبر اخراجش از مدرسه، ظاهرا بیکار شد اما پس از چند روز، باشگاه نساجی مازندران او را استخدام کرد ولی صدف صفرزاده اعلام کرد که استخدام آموزش و پرورش نبوده و اخراج هم نشده است.

 

 

تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص، استوری نوازندگی و فیلم تدریس ریاضی معلم پایه پنجم و ششم صدف صفرزاده  در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر بازدید است و بین دانش‌آموزان برای تدریس بهتر می‌چرخد.

 صدف صفرزاده فوق لیسانس میکروبیولوژی است و به دلیل علاقه زیادش به معلمی پا به این عرصه گذاشته است. او در صفحه شخصی خود موزیک و آواز منتشر کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است و به دانش‌آموزان خود یاد می‌دهد که چگونه اعداد مخلوط را به صورت خلاقانه به کسر تبدیل کنند.

 

 

صدف صفرزاده اخیرا با انتشار ویدیویی از اقدام خود، ابراز ندامت و پشیمانی کرده و از مردم و خانواده دانش‌آموزان عذرخواهی کرد. در این ویدیو اعلام کرده نه خود و نه خانواده‌اش دستگیر نشده و شایعات و اخبار منتشر شده در مورد وی صحت ندارد. اما به محض انتشار فیلم عذرخواهی، حواشی جدیدی منتشر شد که این فیلم اجباری بوده است.

 

صدف صفرزاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45aq5d