شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/19 05:53
آرایش کردن | آرایش مناسب عکاسی | آزایش برای عکاسی
کد خبر: 14238

وقتی میخوای عکس بندازی به هیچ وجه اینجوری آرایش نکن | بهترین آرایش برای عکاسی چیست؟

همانطور که آرایش صحیح و اصولی در زیباتر شدن چهره شما و عکس هایتان تاثیر دارد، آرایش غیر اصولی و اشتباه چهره شما را در عکس ها زشت نشان میدهد.

به گزارش ستاره پارسی: آرایش عکس و ظاهر شما برای زیباتر شدن عکس، فاکتور مهمی است که حتما شما هم متوجه تاثیر آن شده اید. میدانید که آنچه از آرایش خود در آینه می بینید با آنچه در عکس دیده می شود، متفاوت است، پس برای این که بخواهید در عکس زیبا باشید، نوع آرایشتان باید متفاوت باشد.

آیا میدانید که بهترین آرایش برای عکس گرفتن چه نوع میکاپی است؟ و یا اینکه میدانید چه اشتباهاتی در آرایش باعث می شود که شما عکس خوبی نداشته باشید. در این قسمت اشتباهات رایجی را به شما معرفی می کنیم که باعث نازیبا شدن صورتتان در عکس می شود و با دانستن این اشتباهات شما قطعا به بهترین نوع آرایش برای عکس خواهید رسید.

 

آرایش مناسب عکاسی

 

استفاده زیاد از کانسیلر

همه ما دوست داریم که نقاط تیره روی پوست مان را بپوشانیم. به همین دلیل از کانتور روشن کننده زیر چشم هایمان استفاده می کنیم اما گاهی اوقات استفاده از کانسیلر به شکل افراطی انجام می شود. در چنین حالتی می توانید از اصلاح کننده رنگ استفاده کنید تا کانسیلر بیش از حد داخل عکس خودنمایی نکند ، زیرا باعث ایجاد لکه های خشک روی صورت داخل عکس می شود. به جای آن می توانید تیرگی ها را با اصلاح کننده رنگ قرمز بپوشانید.

 

پودری شدن صورت

اگر می خواهید از پودر یا پنکیک برای مات کردن صورتتان استفاده کنید، باید دقت کنید که آن را به خوبی محو کنید زیرا اگر کمی پودر روی پوست تان باقی بماند، شاید داخل آیینه مشخص نباشد اما قطعاً داخل عکس تان خودنمایی می کند و صورت شما حالت کیکی و پودری پیدا می کند . پس مراقب باشید که هیچ پودری روی صورت تان باقی نمانده باشد.

 

استفاده از کرم پودر ناهماهنگ

کرم پوری که در آرایشتان استفاده می کنید، باید دقیقاً متناسب با رنگ پوست تان باشد. در غیر این صورت همه چیز در عکس برملا می شود. همچنین باید مراقب باشید که رنگ پوست گردن با پوست صورت کاملاً یکسان باشد. در غیر اینصورت عکس خوبی نخواهید داشت.

 

آرایش مناسب عکاسی

 

محو نکردن کانتور

هر ماده آرایشی که استفاده می کنید، باید به خوبی روی صورت تان محو شده باشد. شاید زمانی که در نور اتاق هستید، همه چیز خوب باشد اما داخل عکس اصلاً این طور به نظر نمی رسد . پس مراقب باشید که کانتور را به طور کامل روی صورت خود محو کنید .

 

میکاپ خیس و چرب

باید مراقب باشید چربی ، رطوبت و هیچ گونه خیسی روی صورت شما خودنمایی نکند . هنگامی که چربی و روغن آرایش شما زیاد باشد، بعضی از قسمت های صورت تان داخل دوربین کاملاً برق می زند که نشان می دهد صورت چرب است.

 

آرایش مناسب عکاسی

 

رژ لب گچی

لب های مات با آرایش مات معمولاً مدت زمان طولانی تری آرایش خود را روی خودشان نگه می دارند اما باید مراقب باشید که لب هایتان داخل دوربین حالت گچی پیدا نکند . باید سعی کنید به لب های خود ابعاد مختلفی بدهید. همیشه از خط لب استفاده کنید و آن را به خوبی روی لب هایتان محو کنید؛ در غیر این صورت انگار که گچ روی لب های تان ریخته است.

 

ریختن آرایش چشم

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که مقداری از ریمل زیر چشم هایتان می ریزد. اگر این اتفاق بیفتد، شاید در دنیای واقعی خیلی مهم نباشد اما داخل عکس به شدت بد جلوه می کند . پس باید مراقب باشید که هیچ آرایشی زیر چشم تان باقی نمانده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n97dx