جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/12 04:31
ژیلا شاهی | ژیلا شاهی و هادی حجازی فر | هادی حجازی فر | پوست شیر | ژیلا شاهی بازیگر پوست شیر | هادی حجازی فر در پوست شیر
کد خبر: 14079

ژیلا شاهی با هادی حجازی فر چه نسبتی دارد؟ | نسبت مژگان و نعیم پوست شیر در واقعیت + عکس

در قسمت جدید سریال پوست شیر ژیلا شاهی، بازیگر نقش مژگان و هادی حجازی فر بازیگر نقش نعیم نقش پررنگ تری داشتند. این دو بازیگر چه نسبتی در واقعیت با یکدیگر دارند.

به گزارش ستاره پارسی: ژیلا شاهی، بازیگر نقش مژگان سریال پوست شیر و هادی حجازی فر بازیگر نقش نعیم در این سریال، هر دو جزو بازیگران آذری زبان سینمای ایران هستند که در فیلم سینمایی موقعیت مهدی این مسئله، به وضوح نمایان بود و شاید بی تاثیر در انتخاب آنها برای نقش های اصلی فیلم، هم نبود.

به دلیل شروع پخش سریال پوست شیر و آغاز فصل سوم این سریال، و حضور پررنگ ژیلا شاهی در قسمت جدید پوست شیر، کنجکاوی ها در مورد این بازیگر زن ایرانی شدت گرفت و از ما در مورد نسبت ژیلا شاهی با هادی حجازی فر سؤال کرده بودید؛ بازیگرانی که تا به امروز هیچ صحبتی در مورد نسبت فامیلی خود نداشته اند و از آنجایی که تنها منبع قابل اعتماد در مورد اخبار مرتبط به چهره ها، مصاحبه ها و صفحه اینستاگرام بازیگران است و این دو بازیگر هیچ صحبتی در این مورد نداشته اند، پس نسبتی میان ژیلا شاهی و هادی حجازی فر وجود ندارد و اطلاعات منتشر شده در برخی از کانال ها، شایعه ای بیش نیست و بهتر است توجهی به عکس و مطالب نادرست منتشر شده در این مورد نکنید.

 

هادی حجازی فر

ژیلا شاهی و هادی حجازی فر در سریال پوست شیر

 

ژیلا شاهی مژگان سریال پوست شیر

ژیلا شاهی بازیگر، متولد22 اسفند 1364 در اردبیل است که فارغ‌التحصیل رشته تاریخ می باشد. علاقه او به بازیگری دلیلی شد تا در سال 1388 از اردبیل به تهران آمده و در با شرکت در کلاسهای بازیگری استاد سمندریان، وارد دنیای هنرپیشگی شود.

موقعیت مهدی، فیلم سینمایی موفقی بود که در آن ژیلا شاهی با هادی حجازی فر همکاری داشتند. سریال پوست شیر، اولین تجربه حضور ژیلا شاهی در نمایش خانگی است.

 

هادی حجازی فر

ژیلا شاهی و هادی حجازی فر در فیلم سینمایی موقعیت مهدی

 

هادی حجازی فر نعیم سریال پوست شیر

هادی حجازی فر کارگردان، نویسنده و بازیگر مشهور کشورمان در تاریخ 17 خرداد 1355 در خوی متولد شد. نعیم پوست شیر فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است. حجازی فر ازدواج کرده و یک پسر بنام «هامون» می باشد.

 

بازیگران سریال پوست شیر و عوامل آن

سریال پوست شیر، کار جدید برادران محمودی در نمایش خانگی است که کارکترهای محبوبی همچون نعیم (هادی حجازی فر)، ساحل (پردیس احمدیه)، رضا پروانه (علیرضا کمالی)، صدرا (مهرداد صدیقیان)، لیلا (پانته آ بهرام) و ژیلا شاهی در نقش مژگان پوست شیر، بازیگران اصلی آن هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dxebm