پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/14 04:30
ترلان پروانه | لباس ترلان پروانه | عکس ترلان پروانه
کد خبر: 14121

تیپ خفن ترلان پروانه برای تولد برادرش | ترلان پروانه با این لباس حاشیه ساز شد!

ترلان پروانه برادری به نام عرفان دارد که به مناسبت تولد او عکسی جالب و جذاب از خود و برادرش در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش ستاره پارسی: ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک دارد. مادر ترلان پروانه پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره ترلان پروانه خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. ترلان پروانه بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

 

 

ترلان پروانه به بهانه تولد برادرش، استوری جالبی در صفحه رسمی خود منتشر کرد و به شکلی جذاب، تیپ خفن سالهای پیش خود و برادرش را به شکلی بازسازی شده، با کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

تصویری که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده می کنید، قابی است از دو تصویر یک شکل که با فاصله چندین سال گرفته شده است، ولی با یک استایل که در نوع خود برای مخاطبان جالب بود. ترلان پروانه یک برادر به نام عرفان دارد که 2 سال از خانم بازیگر، بزرگتر است.

 

ترلان پروانه

 

در ادامه چند عکس از ترلان پروانه را شاهد هستید.

 

ترلان پروانه

 

ترلان پروانه

 

ترلان پروانه

 

ترلان پروانه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xq76p