شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/14 05:45
ساعت مچی | ساعت مچی مردانه ساعت مچی لاکچری
کد خبر: 14124

آقایان این مطلب را از دست ندهند | انتخاب ساعت مچی مردانه لاکچری

ساعت‌های مچی به‌عنوان یکی از اکسسوری‌های محبوب مردم در سال 2022 شناخته شده‌اند. در حال حاضر ساعت مچی نقش پررنگی را در دنیای مد ایفا کرده و ساعت های مچی مردانه لاکچری در کنار نمایش زمان تاثیر قابل‌ توجهی در جذاب‌تر شدن استایل آقایان شیک‌پوش دارند.

به گزارش ستاره پارسی: ساعت‌های مچی به‌عنوان یکی از اکسسوری‌های محبوب مردم در سال 2022 شناخته شده‌اند. در حال حاضر ساعت مچی نقش پررنگی را در دنیای مد ایفا کرده و ساعت های مچی مردانه لاکچری در کنار نمایش زمان تاثیر قابل‌توجهی در جذاب‌تر شدن استایل آقایان شیک‌پوش دارند.

در این مقاله قصد داریم چند مدل ساعت مچی مردانه لاکچری را معرفی کنیم و از ویژگی‌های متفاوت آن‌ها صحبت کنیم. در انتهای این مقاله با انواع ساعت‌های لاکچری مردانه آشنا خواهید شد. اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه دارید، ادامه این مطلب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

 

ویژگی‌های ساعت‌ مچی مردانه لاکچری

لاکچری ترین ساعت مچی مردانه با حساسیت و ظرافت فراوانی ساخته می‌شود. ساعت‌های مچی مردانه لوکس معمولا ساخت کشورهایی مانند ژاپن و سوئیس هستند. شرکت‌های سازنده اغلب در ساخت ساعت‌های لوکس از فلزات گران‌قمیت مانند طلا یا نقره استفاده می‌کنند. در برخی از ساعت‌ها جنس صفحه نمایش از یاقوت ساخته شده است. 

در نمونه‌های دیگر قسمت‌های مختلف ساعت با جواهراتی همچون الماس یا برلیان تزیین شده‌اند. به‌طورکلی عملکرد موتور ساعت به همراه سایر قطعات و موادی که در ساخت ساعت به‌کار رفته، نشان‌دهنده لوکس بودن ساعت است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ساعت، محصولات فروشگاه اینترنتی ساعت مچی واچ مارکت را مشاهده کنید.

 

ساعت مچی مردانه لاکچری؛ انتخاب شیک‌ پوشان

ساعت های مچی مردانه لاکچری برای موقعیت‌های خاصی ساخته شده‌اند. این ساعت‌ها برای مهمانی‌های رسمی و مراسم‌های خاص طراحی شده‌ و معمولا افرادی که به تیپ و استایلشان اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، از ساعت‌های لاکچری استفاده می‌کنند. 

برخی از ساعت‌های لاکچری امکانات خاصی مانند کرنوگراف یا قابلیت اتصال به تلفن همراه دارند. به‌طورکلی کسانی که به‌دنبال خاص‌ترین‌ها هستند، مشتری همیشگی ساعت‌های لوکس خواهند بود. در خرید ساعت مردانه به استایل و تیپی که قرار است با ساعت ست کنید، توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه چند ساعت لاکچری مردانه برای استایل‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم.

 

ساعت مچی کاسیو جی شاک؛ ساعتی لوکس و مقاوم

ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک مدل GWR-B1000-1A یکی از ساعت‌های شیک و خوش‌دست مردانه است. این مدل ساعت جی شاک تقریبا قیمت بالایی دارد و طراحی کاملا جذابی را پیش گرفته است. ساعت‌های مچی جی شاک معمولا اعتبار خود را مدیون مقاومت، قدرت و کیفیت ساخت کاسیو هستند.

جنس شیشه جی شاک ژاپنی از یاقوت کبود با پوشش غیربازتابنده ساخته شده است که کیفیت و درخشندگی بسیار بالایی دارد. ساعت جی شاک تا عمق 200 متری آب مقاومت دارد و منبع انرژی باتری آن خورشید است. برخی از مدل‌های ساعت جی شاک به‌صورت ست زنانه و مردانه به‌فروش می‌رسند. البته مدل‌های زنانه ساعت جی شاک به بیبی جی معروف هستند. خرید ساعت ست جی شاک و بیبی جی را به زوج‌های اسپرت‌پوش پیشنهاد می‌کنیم.

 

ساعت مچی مردانه لاکچری با برند اورینت مدل RE-AV0003L00B

اورینت یکی دیگر از برندهای معروف ساعت در جهان است که اصالتی ژاپنی دارد. این برند خوش‌نام با استفاده از مواد بسیار باکیفیت ساخته شده و طراحی بسیار جذاب و خیره‌کننده‌ای دارد. ساعت اورینت به‌صورت کلاسیک و صفحه گرد طراحی شده است. ساعت اورینت تا عمق 50 متری آب مقاومت داشته و امکاناتی مانند شب‌نما و زیر ثانیه دارد. 

صفحه نمایش ساعت اورینت به‌صورت قلب باز طراحی شده و یکی از ویژگی‌های جذاب این ساعت لاکچری همین مورد است. قیمت ساعت اورینت اصل نسبت به ساعت جی شاک کمی گران‌تر بوده و این موضوع باعث شده است ساعت اورینت خاص‌تر و جذاب‌تر به‌نظر برسد.

 

ساعت مچی

 

ساعت مچی سیکو مدل کرنوگراف؛ زیبا و بااصالت 

ساعت مچی عقربه‌دار سیکو کورنوگراف مدل 1SSC804P یکی دیگر از ساعت‌های لاکچری کمپانی سیکو است. ساعت سیکو زیبایی حیرت‌انگیزی دارد و زمان در این ساعت به‌طرز جذابی نمایش داده خواهد شد. بدنه گرد فلزی به‌همراه صفحه نمایش مشکی با عقربه‌های طلایی و قاب فلزی، طراحی ساعت سیکو را شگفت‌انگیز و جذاب کرده است. 

ساعت مچی مردانه لاکچری سیکو یکی از بهترین‌های بازار است که از امکانات خوبی بهره می‎برد. موتور ساعت سیکو کورنوگراف از نوع خورشیدی بوده و همچنین با نور محیط نیز شارژ خواهد شد. جنس صفحه نمایش ساعت سیکو از سافایر یا یاقوت کبود ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد. همچنین این ساعت تا عمق 100 متری آب مقاوم بوده و هیچ آسیبی به موتور آن وارد نمی‌شود. 

 

ساعت مچی مردانه ادیفایس؛ شاهکاری از کاسیو

ساعت کاسیو ادیفایس مدل EQB-1100DC-1ADR یکی از ساعت‌های محبوب و قدرتمند برند مطرح ژاپنی کاسیو است. ساعت‌های کاسیو ادیفایس ترکیبی از زیبایی و هوشمندی را تداعی می‌کنند. جنس صفحه نمایش گرد ساعت کاسیو از یاقوت ساخته شده و رنگ آن کاملا مشکی است. رنگ قرمزی که در ثانیه شمار ساعت ادیفایس به‌کار رفته، جلوه متفاوتی به طراحی ساعت بخشیده است. 

مهندسان شرکت کاسیو از موتور اکو درایو یا خورشیدی در این ساعت استفاده کرده‌اند. ساعت سیکو ادیفایس تا عمق 100 متری آب مقاومت دارد.

 

ساعت مچی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45aqxx