جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/21 08:55
معلم قائم شهری | صدف صفرزاده | استوری معلم قائم شهری
کد خبر: 14273

دلبری دانش آموز قائم شهری از خانم معلمش | صدف صفرزاده برای این دانش آموز ضعف کرد!

در ادامه میپردازیم ب ه استوری جدید صدف صفرزاده معلم قائم شهری که دانش آموزش با یک حرکت از او دلبری کرد.

به گزارش ستاره پارسیصدف صفرزاده  معلم قائمشهری است که در یک دبستان غیرانتفاعی تدریس می کرد. صدف صفرزاده معلم قائمشهری بعد از اجرای آهنگ گنگستر شهر آمل مودراتوجه کاربران قارا گرفت. صدف صفرزاده معلم قائمشهری در تلگرام نیز مشغول به آموزش ریاضی میباشد . صدف صفرزاده با دابسمش این آهنگ بیشترین بازدید را در اینستاگرام زد. صدف صفرزاده به دلیل گرفتن فیلم از کلاس مدرسه هنگام خواندن آهنگ گنگستر شهر آمل توسط بچه‌ها و انتشار آن در فضای دیجیتال ،حواشی زیادی داشت.

 

در ادامه میپردازیم به استوری جدید  صدف صفرزاده معلم قائم شهری که دانش آموز او با یک حرکت جنجالی از او دلبری کرد. این استوری معلم قائم شهری به شرح زیر میباشد:

 

معلم قائم شهری

 

 

مشهور شدن صدف صفرزاده در اینستاگرام

بعد از انتشار فیلم دابسمش صدف صفرزاده در فضای دیجیتال این معم قائم شهری به شهرت زیادی رسید و فالوور های زیادی در اینستاگرام پیدا کرد اون این شعرت خود را مدیون حواشی هایی هست که در فضای مجازی بر علیه او راه افتاد. پیج اینستاگرام صدف صفرزاده به شرح زیر میباشد:

 

صدف صفرزاده

 

بازتاب ویدیوی گنگستر شهر آمل معلم قائمشهری

به محض وایرال شدن این ویدیو در فضای مجازی، گروهی از کاربران با انتقاد از آهنگ، ویدیو و حجاب خانم صفرزاده از آموزش و پرورش خواستند با این معلم برخورد کنند. سرانجام پس از چند روز مدیر کل آموزش و پرورش مازندران طی اظهاراتی گفت: «به دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر، برخورد اداری لازم انجام شد. همچنین ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.» البته به دنبال انتشار شایعه خبر اخراج معلم انتشار دهنده ویدیوی گنگستر شهر آمل، کاربران در فضای مجازی نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36eqm7