سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/18 05:45
دکوراسیون خانه | تغییر دکوراسیون | دکوراسیون برای عید | دکوراسیون مناسب
کد خبر: 14215

خونت رو برای عید تغییر دکووراسیون بده | خونتو واسه عید اینطوری بچین

اگر شماهم قصد دارید که برای سال جدید دکوراسیون منزلتان را عوض کنید میتوانید از ایده هایی که برایتان آماده کرده ایم کمک بگیرید.

به گزارش ستاره پارسی : با فرا رسیدن روزهای پایانی سال بسیاری از افراد نه تنها در فکر تمیز کردن و خانه تکانی منزل برای عید نوروز هستند، بلکه دوست دارند فضای خسته کننده منزل خود را در سال نو تغییر دهند. برخی از خانواده ها که از نظر مالی مشکلی ندارند سعی می کنند خیلی از وسایل را عوض کنند و وسایل جدیدی را خریداری کنند اما برخی دیگر در تلاشند که با هزینه های کم و حداقلی تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد نمایند. اگر از چیدمان فعلی خانه تان خسته شده اید و به دنبال راهکارهای کم هزینه و موثر برای تغییر حال و هوای خانه تان هستید، ادامه این مطلب را بخوانید.

 

استفاده از گل و گلدان

برای تغییر دکوراسیون منزل برای عید نوروز، افزودن گل و گلدان به خانه یک راه ارزان قیمت است. استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه یک محیط آرام به خانه بخشیده و افزایش زیبایی خانه و روحیه شما می شود.

 

دکوراسیون خانه

 

آینه کاری منزل

آینه کاری در دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی روی زیبا شدن فضا دارد و فضاهای کوچک را چندبرابر بزرگ و دلباز نشان می‌دهد. اگر می خواهید خانه لوکسی برای عید نوروز داشته باشید از استفاده از آینه در فضاهای مناسب خانه غافل نشوید و از آینه‌های ساده یا دکوراتیو بهره ببرید.آینه های قدی یا آینه کنسول هم می تواند پذیرایی را زیبا و رنگ ها را منعکس نماید.

 

رنگ زدن دیوارها

یکی از کارهایی که برای تغییر دکوراسیون در عید نوروز می توانید انجام دهید، رنگ زدن دیوارهای خانه است. لازم نیست همه دیوارها را رنگ بزنیدبلکه با رنگ زدن یکی از دیوارها می توانید حال و هوایی متفاوت را در دکوراسیون منزل تان ایجاد نمایید.

 

استفاده از کاغذ دیواری

اگر بودجه کافی برای تغییر دکوراسیون منزلتان برای عید نوروز در نظر گرفته اید، استفاده از کاغذ دیواری گزینه مطلوبی است. در انتخاب کاغذ دیواری به طرح و رنگ آن توجه نمایید و و کاغذ دیواری را انتخاب نمایید که با سبک دکوراسیون و وسایلی که در فضای منزل تان قرار داده اید مطابقت داشته باشد.

 

دکوراسیون خانه

 

تزئین دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون یکی از اجزای مهم هال و پذیرایی خانه است و تغییرات آن می‌تواند دکوراسیون منزل شما را برای عید نوروز متحول کند. متریال‌های زیادی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون وجود دارد که پرکاربردترین آن‌ها کناف، چوب و سنگ آنتیک است.

 

تغییر در مدل کابینت های آشپزخانه

برای تغییر دکوراسیون در عید نوروز لازم نیست تمامی کابینت بندی آشپزخانه تان را تعویض نمایید، اگر کابینت آشپزخانه منزل شما قدیمی می باشد می توانید کابینت ها را رنگ بزنید همچنین می توانید از برچسب برای ایجاد تغییرات در کابینت های آشپزخانه استفاده نمایید.

 

نورپردازی

تغییر دکوراسیون با نورپردازی برای عید نوروز در بسیاری از مواقع می تواند جایگزین به صرفه ای برای ساخت و سازهای گران قیمت یا خریدهای متعدد باشد. برای جذابیت دکوراسیون داخلی منزل بهتر است از لوسترها و لامپ های ارزان قیمت استفاده نمایید. چراغ های آویز، آباژورهای فانتزی و... نیز باعث می شوند تغییرات مثبتی در طراحی داخلی منزل ایجاد شود.

 

تغییر مبلمان

اگر می توانید برای عید نوروز مبلمانتان را تعویض نمایید اما اگر بودجه کافی برای این کار را ندارید، پارچه مبلمان قدیمی تان را عوض کنید و تغییرات مثبتی را در طرح مبلمان منزل تان ایجاد نمایید. همچنین برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل می توانید چند کوسن رنگی و شاد را روی مبلمان پذیرایی یا تخت خواب قرار دهید.

 

دکوراسیون خانه

 

افزودن مجمسه و تابلوی نقاشی به دکوراسیون منزل

برای ایجاد تغییر در دکوراسیون می توانید از مجسمه، تابلو نقاشی و سایر آثار هنری جالب استفاده نمایید، با افزودن این وسایل به فضای منزل تان حال و هوایی بی نظیر در خانه ایجاد خواهد شد.

 

استفاده از عناصر طبیعی در منزل

با فرا رسیدن فصل بهار طبیعت را به خانه بیاورید و از عناصر طبیعی مانند گیاه، سنگ، صدف، چوب، چند شاخه گل طبیعی و...در دکوراسیون منزل استفاده کنید، عناصر طبیعی تاثیر بسیار خوبی در روحیه اعضای خانواده دارد.

 

تغییر چیدمان

یکی از راه های موثر و ارزان قیمت برای تغییر دکوراسیون منزل برای عید این است که چیدمانتان را تغییر دهید و وسایل خانه را متفاوت تر از قبل بچینید. اگر در فضای خانه تان جای مانور زیاد و اساسی برای تغییر چیدمان منزل خود ندارید می توانید به سراغ وسایل دکوری و تزئینی بروید. این وسایل حتی با کوچک ترین تغییرات نیز می توانند حال و هوای دکوراسیون منزل شما را به طور کلی تغییر دهند.

 

ایجاد هماهنگی در وسایل خانه

اگر می خواهید برای عید نوروز وسایلی از قبیل پرده، فرش، مبل و... بخرید، حتما به رنگ و طرح آن توجه نمایید تا با دیگر لوازم منزل هماهنگی داشته باشد.

 

دکوراسیون خانه

 

افزودن قالیچه

برای تغییر دکوراسیون منزل می توانید به جای خرید فرش چند قالیچه بخرید و با افزودن قالیچه زیبا به فضای‌خانه ظاهری مدرن و جذاب دهید. حتی اگر فرشتان قدیمی شده می توانید روفرشی مدرن کشدار بخرید و ظاهر جدیدی در خانه ایجاد نمایید.

 

خلوت کردن خانه

یکی دیگر از راه های ایجاد تغییر در دکوراسیون برای عید نوروز خلوت کردن خانه است زیرا تزئینات زیاد خانه را شلوغ به هم ریخته نشان میدهد پس فضای خانه را از هرگونه وسایل دکوری ریز خلوت کنید.

 

استفاده از شمع

برای زیباسازی خانه برای عید نوروز حتما از شمع و شمعدان نیز کمک بگیرید، استفاده از شمع برای تزیین دکوراسیون داخلی خانه بـه مکان خاصی محدود نمیشود. شمع ها را می‌توان برای اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب، جلوی درب ورودی و هرجای دیگری که به ذهن تان برسد، استفاده نمود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oa8nl