سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/24 20:39
پوست شیر | سریال پوست شیر | ساحل سریال پوست شیر | قسمت جدید سریال پوست شیر
کد خبر: 14359

ساحل سریال پوست شیر زندست! | این خبر رو از یه جای مطمئن بشنوید!

قسمت جدید سریال پوست شیر با رکورد زنی بی سابقه ای که داشت، هیاهویی در فضای مجازی به راه انداخت و همه را در انتظار غافلگیری جدید این سریال گذاشت.

به گزارش ستاره پارسی : قسمت اول فصل جدید سریال پوست شیر به جرئت یکی از پرهیجان ترین قسمت های این سریال نمایش خانگی بود که مخاطب را لحظه به لحظه دچار تنش و تحول میکرد.

از آنجایی که نعیم پوست شیر به همراه صدرا و دو بازیگر اصلی دیگر این فیلم موفق به پیدا کردن مخفیگاه دزد ساحل در پوست شیر شدند تا ثانیه های آخر که با مرگ ناباورانه ساحل توسط فردی که احتمال میرود همان آدم ربای مرموز سریال باشد، بیننده مدام درحالت هیجان به‌سر می برد و این هیجان در انتهای این قسمت حتی با خشم کاربر هم همراه شد و کشته شدن بازیگر نقش ساحل پوست شیر، اینطور که پیداست چندان برای دنبال کنندگان این اثر خوشایند نبوده.

 

سریال پوست شیر

سکانش کشته شدن ساحل در پوست شیر

 

کامنت جالب یک کاربر در مورد احتمال زنده بودن ساحل پوست شیر

بسیاری از کاربران فضای مجازی، کامنت هایی در مورد زنده بودن ساحل پوست شیر ثبت کردند که در بین همه این کامنت ها، یک مورد بیشتر برایمان جالب بود و جذابیت داشت که در این بخش از نمناک مشاهده می کنید. در واقع این نظر یک کاربر است و نمیتوان به عنوان پیش بینی قسمت جدید سریال پوست شیر به آن نگاه کرد.

 

سریال پوست شیر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ke6px