پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/21 17:02
پژمان بازغی | عکس پژمان بازغی | ازدواج مجدد پژمان بازغی | عکس عروسی پژمان بازغی
کد خبر: 14283

ببینید | ویدئویی که برای پژمان بازغی دردسر ساز شد | پژمان بازغی دوباره ازدواج کرد؟

ویدئوی منتشر شده از پژمان بازغی با پوششی خاص در جایی خاص تر، موجب کنجکاوی کاربران فضای مجازی در مورد این بازیگر مرد ایرانی شد.

به گزاش ستاره پارسی: پژمان بازغی مجری کودک شو که چند روزی است سری جدید این برنامه از شبکه نسیم در حال پخش است، به دلیل حضورش در ویدئویی که اتفاقا برای کاربران فضای مجازی هم جالب شده است، نامش در میان سوژه های داغ روز قرار گرفت. ویدئویی که پوشش داماد طور همسر مستانه مهاجر در آن، شک و شبهات را در مورد ازدواج مجدد پژمان بازغی ایجاد کرد در صورتی که این مسئله صحت ندارد و شایعات ایجاد شده با موضوع همسر دوم پژمان بازغی نادرست است.

این ویدئو، عکس عروسی پژمان بازغی را نشان نمیدهد، بلکه فعالیت جدید اقای بازیگر در عرصه مدلینگ را علنی کرده و بس.

 

پژمان بازغی

 

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 مرداد سال 1353 در تهران است اما اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. پدرش بازنشسته نیروی دریایی است و یک برادر بزرگتر از خود بنام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد. پژمان بازغی و برادرانش هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پژمان و پرهام مهندسی صنایع و پیام شیمی خوانده است.

نفس بازغی، دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی دارای دختری به نام نفس می باشد که متولد سال 1387 است.

 

پژمان بازغی

 

فیلم های پژمان بازغی

او فعالیت هنری خود را از سال 1372 با فیلم اعتراف به کارگردانی مجید فهیم خواه شروع کرد و درآثاری چون خاتون، پلاک 13، افرا، پرونده باز است، هفته ای یک بار آدم باش، گم گشته، آژانس دوستی، زیر آسمان شهر، جوجه تیغی، وثیقه، مرضیه، بارکد، افرا، در جستجوی آرامش، کوبار، محکومین، گمشدگان، روزهای بی قراری، گذر از رنج ها، هشت و نیم دقیقه، پایتخت، شام ایرانی، شبهای مافیا، ممنوعه، قلب یخی، مرد هزار چهره و...بازی کرده است.

مجری گری پژمان بازغی

پژمان بازغی در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله:چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل 1396 شبکهٔ دو سیما به عنوان مجری حضور داشته‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ke6aq