پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/26 05:45
آرایش کردن | ریختن ریمل | آموزش زدن ریمل | ریمل زدن به سبک آرایشگرها
کد خبر: 14387

چیکار کنیم که ریمل نریزه؟ | آرایشگرها واسه نریختن ریمل چیکار میکنن؟

ترفند های آرایشی ساده ای وجود دارند که تاثیر زیادی بر آرایش می گذارد. پیشنهاد آرایشگران برای نریختن ریمل زیر چشم یکی از این تکنیک های مفید است.

به گزارش ستاره پارسی: حتما برای شما هم پیش آمده که با یک آرایش عالی از خانه بیرون می روید اما بعد از یکی دو ساعت متوجه می شوید ریمل تان زیر چشمهای تان ریخته است؛ جای نگرانی نیست زیرا اگر نکات این قسمت از دنیای مد نمناک را رعایت کنید، دیگر این مشکل برای تان به وجود نخواهد آمد.

 

صورت و مژه هایتان را تمیز کنید

از یک محصول پاک کننده ملایم استفاده کنید تا تمام آرایش مژه ها و پلک های تان را به طور کامل پاک کند و همزمان از محصولات حاوی روغن نارگیل هم برای هیدراته و تقویت کردن مژه ها استفاده کنید.

 

ریمل زدن به سبک آرایشگرها

 

پرایمر بزنید

استفاده از پرایمر سایه چشم می ‌تواند به از بین بردن چربی پلک ها کمک کند. اگر هم پوست تان خیلی چرب است، از روغن هایی که جذب سریع دارند استفاده کنید تا پلک ها هیدراته شوند. این کار باعث می شود که کمتر سبوم تولید شده و در نتیجه از ریخته شدن ریمل پیشگیری شود.

 

به آرامی زیر چشم ها پودر بزنید

یکی از بدترین اشتباهات ممکن برای جلوگیری از لک شدن ریمل، استفاده بیش از حد از کانسیلر و پودر زیر چشم است. این کار باعث می شود تا زیر چشم چروک بیفتد. از یک کرم پودر سبک برای این کار استفاده کنید.

 

ریمل زدن به سبک آرایشگرها

 

گهگاهی زیر چشم هایتان را پاک کنید

اگر نگران ریمل ریخته شده زیر چشمان تان هستید، ناحیه زیر چشم را هر از گاهی و به آرامی پاک کنید. این کار چربی اضافی را از بین می برد و سیاهی ها را هم پاک می کند.

 

درست ریمل بزنید

برخی از این لکه ها موقع زدن ریمل به وجود می‌ آیند و کار خودتان است! ریمل تان را فقط به قسمت جلوی مژه های بالایی بزنید و برای مژه های پایینی هم بیش از یک لایه ریمل نزنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oa8od