یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/16 13:28
کد خبر: 14881

تصویر جنجالی عمران خان با کلاه خود ضدگلوله ! / عمران خان کپی برابر اصل مارشمالو شد!

ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور بسیار زود در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار شد و بسیاری از کاربران این شبکه‌ها او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.

ورود عمران خان، رئیس جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضد ترور در لاهور با ورودی عجیب و شاید خنده‌داری به همراه بود. او چیزی شبیه به یک کلاه خود مشکی ضد گلوله به سر داشت و توسط چهار محافظ قوی هیکل به سمت دادگاه هدایت می‌شد. ویدیوی ورود او به دادگاه ضدترور در شبکه های اجتماعی به سرعت پرطرفداری یافت و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.

از نوامبر ۲۰۲۲ که عمران خان در جریان تظاهرات ضد حکومتی در وزیرآباد هدف یک سوءقصد قرار گرفت و از ناحیه پا آسیب دید، جنبش انصاف پاکستان می‌گوید که زندگی او در خطر است و بنابراین همه تحرکات او با محافظت شدید همراه است.

برای امنیت بیشتر، محافظان حتی سپر‌های محافظتی را در اطراف وی هنگام حرکتش به سمت دادگاه حرکت می‌دادند و از آنجا که کلاه خود سیاهی به سر داشت یک نفر دیگر ظاهرا او را به سمت مسیر هدایت می‌کرد.

به هر حال دادگاه ضد تروریسم لاهور در سه پرونده تشکیل شده در مرکز ایالت پنجاب، وثیقه موقت عمران خان، رئیس جنبش انصاف را تا ۱۳ آوریل تمدید کرد.

ماه گذشته در یک هرج و مرج و بلوای بزرگ پس از عزیمت خان به دادگاه لاهور بیش از ۱۰،۰۰۰ پلیس خانه‌اش را جستجو کردند در یک پست در رسانه‌های اجتماعی، این بازیکن سابق کریکت که تبدیل به سیاستمدار شده، پلیس را متهم کرد که طبق دستورالعمل لندن کار می‌کند و اضافه کرد که همسرش زمانی که پلیس به محل سکونت او "هجوم برد" تنها بوده است. وی در پست بعدی اقدام پلیس را محکوم کرد و از هوادارانش خواست تا علیه دولت مستقر و دستورات "غیرقانونی" آن‌ها تجمع کنند.

به گفته شبکه خبری جئو، خان در حال حاضر با ۱۴۰ پرونده ضد تروریسم، قتل، تلاش برای قتل، کفرگویی و توهین به مقدسات که دولت علیه وی مطرح کرده روبروست.

تصویر جنجالی عمران خان با کلاه‌خود عجیب و ضدگلوله

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gdd8d