پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/18 11:59
کد خبر: 14945

سنگ تمام سردار آزمون برای خداحافظی ستاره ملی پوش ایران + عکس

واکنش سردار آزمون، ستاره تیم ملی فوتبال ایران به خداحافظی امیر غفور از تیم ملی والیبال بسیار قابل توجه بود.

امیر غفور ، یکی از برجسته‌ترین نمایندگان نسل طلایی والیبال ایران بود. او همراه با ستارگانی همچون سعید معروف، شهرام محمودی، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی و دیگر بازیکنان درخشان دیگر، به جایگاه بلندی در ورزش والیبال ایران دست یافت.

غفور، همواره با زندگی سالم و دور از هرگونه حاشیه، فرم فوق العاده‌ای را حفظ کرد. در سن ۳۱ سالگی، با پیروزی در لیگ برتر و اخذ عنوان بازیکن برتر مسابقات، به بالاترین مرتبه قهرمانی در ورزش والیبال ایران دست یافت.

1530875_376

با وجود دعوت به تیم ملی امیر غفور تصمیم گرفت که دیگر به کار خود در این عرصه ادامه ندهد و امروز رسما با انتشار یک پیام خداحافظی احساسی با تیم ملی والیبال وداع کرد. اتفاقی که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

در همین راستا سردار آزمون ، ستاره تیم ملی فوتبال ایران که همراه علاقه خود را به والیبال نشان داده، به خداحافظی امیر غفور از تیم ملی واکنش نشان داده است. سردار با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: "من خیلی والیبالیم، چون تو خون آزمون‌ها همیشه والیبال بوده و خواهد بود. از اینکه به امیر غفور خیلی علاقه داشتم هیچ شکی نیست و نگاه کردن تیم ملی بدون امیر غفور و سعید معروف قطعا ناراحت کنندس، ولی دمتون گرم اینقدر باهاتون کیف کردم. موفق باشین هر جا که هستین. "

ستاره باشگاه لورکوزن در بخش دیگری از این استوری اینستاگرامی خود نوشت: "همیشه با بابام صحبت می‌کردم از کیفیتت می‌گفتم. اصلا ولش کن. کلا ناراحت شدم از این خبر. درک کردنشم سخته"

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xqqdw