چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/31 13:59
مجتبی پوربخش | استوری مجتبی پوربخش
کد خبر: 15409

استوری تلخ مجری اخراجی تلویزیون | هزینه درمان سرطان صدای این مجری را درآورد

یکبار دیگر، مجتبی پوربخش، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون، در صفحه شخصی خود با استفاده از یک استوری خبرساز، به هزینه‌های بالای داروهای بیماران سرطانی انتقاد کرده است.

در ماه‌های گذشته، مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر سابق شبکه ورزش با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که با بیماری سرطان در حال مبارزه است. مجتبی پوربخش اشاره کرد که دو سال است تحت درمان قرار دارد و جز دوستان نزدیک، هیچ کسی از این موضوع خبر نداشته است. پس از گذر اتفاقات عجیب و غریبی که منجر به برکناری مجتبی پوربخش شده بود، او دوباره روند درمان خود را شروع کرده است. همچنین در این مدت کوتاه، پوربخش بارها از هزینه‌های بالای داروهای بیماری خود شکایت و انتقاد کرده است.

در همین خصوص حالا این مجری ممنوع التصویر در تازه ترین فعالیت اش با انتشار تصویر یکی از مهم ترین داروهای شیمی درمانی بار دیگر اعلام کرده که هزینه های این بیماری حتی برای او که چهره ای است مشهور سرسام آور است.

mjpoorbakhsh_vaghtesobh-583x1024

کنایه مجری اخراجی تلویزیون به شهربانو منصوریان و اطرافیان اش

به گزارش وقت صبح، به نظر می رسد جدال مجازی مجتبی پوربخش و شهربانو منصوریان مربی و قهرمان ووشوی ایران به پایان نرسیده و همچنان به قوت خودش پابرجاست.

روزهای گذشته بود که شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی به حمایت از علیرضا دبیر پرداخت.
بعد از این ویدئو بود که مجری سابق شبکه ورزش با انتشار یک استوری از این عمل شهربانو منصوریان به شدت انتقاد کرد و او را به منفعت طلبی متهم کرد.

در همین رابطه حالا اطرافیان و دوستان نزدیک قهرمان ووشوی جهان با انتشار مطالب تندی علیه پوربخش، به حمایت از منصوریان پرداخته اند.

با این وجود ساعاتی پیش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار یادداشت جنجال برانگیزی در صفحه شخصی اش بار دیگر به شهربانو منصوریان و اطرافیان اش حمله کرده است.

مجری و گزارشگر سابق صدا و سیما در این استوری اعتراضی با زبانی کنایه آمیز نوشته است: آدمی که با سرطان می جنگه یعنی از مرگ هم نمی ترسه. وقتی از مرگ نمی ترسی یعنی از آدمها هم نمی ترسه. پس زیاد رو مغزش راه نرید چون از این کارهاتون نمی ترسه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gdked