چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/28 08:00
سپهر حیدری | بیوگرافی همسر سپهر حیدری | قد سپهر حیدری
کد خبر: 9203

خواهر زن سپهر حیدری چه پلنگی شده! | تصاویر خواهر زن سپهر حیدری

سپهر حیدری از خواهر زن هایش رونمایی کرد.

سپهر حیدری فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان به دنیا آمده است. سپهر حیدری متاهل است و صاحب یک فرزند به نام دیاکو می باشد. همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در سن 35 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. به تازگی عکس هایی از خواهر زن های چشم رنگی سپهر حیدری در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که تصاویری از خواهر های خود را منتشر کرده است او با انتشار عکس خواهر کوچکش نوشت :

این عروسک خوشگل که میبینین خواهر کوچولو منه که اسمش آرتمیسه و امروز تولد ۸ سالگیشه.

تولدت مبارک عروسک من

سپهر حیدری

همسر سپهر حیدری با انتشار عکس خواهر دیگه اش نوشت:

اینم یه خواهر دیگم غزل که پزشکه.

سپهر حیدری

بیوگرافی همسر سپهر حیدری 

آرام جوینده متولد دهه ۷۰ است که با سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس ازدواج کرده است.آرام جوینده در حوزه مدلینگ بعد از ازدواج شرایط ندارد اما مدیریت سالن زیبایی آرام جوینده در تهران را برعهده دارد.آرام جوینده آرایشگر است و سالن زیبایی دارد.

سپهر حیدری

 آرام جوینده و همسرش

آرام جوینده کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری تابستانی و زمستانی دارد که آن را در اینستاگرام با دنبال کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد.عمل های زیبای آرام جوینده پیش از ازدواج با سپهر حیدری همواره از پرسش‌های است که کاربران از او می کنند.سپهر حیدری متولد سال ۱۳۵۰ در اصفهان است او بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و مس کرمان و ذوب آهن اصفهان بوده است.

سپهر حیدری

سپهر حیدری در فروردین ماه 1393 با همسرش، آرام جوینده، آشنا شد و پس از مدت کوتاهی با او ازدواج کرد. آرام جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی آرام جوینده در منطقه‌ی الهیه‌، تهران است. این زوج در 6 بهمن 1396 صاحب یک فرزند پسر به نام دیاکو شدند. همسر  سپهر حیدری  تکواندوکار است.

سپهر حیدری

آرام جوینده و سپهر حیدری چگونه عاشق هم شدند؟

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

سپهر حیدری

اما ظاهر بسیار آراسته و آرایش کرده همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

سپهر حیدری

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48nwm4