چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/24 17:08
احسان علیخانی
کد خبر: 9318

مجری معروف عصرجدید داماد شد + عکس مجری عصرجدید در لباس دامادی

احسان علیخانی با انتشار استوری در اینستاگرام خود ازدواج ایمان قیاسی مجری برنامه عصر جدید را تبریک گفت و برای آنها ارزوی خوشبختی کرد البته عده ای به اشتباه گمان کردند که احسان علیخانی ازدواج کرده است.

احسان علیخانی بعنوان اولین و آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال 1380 هم بازی کرد . احسان علیخانی دستیار کارگردان بوددر سال 1383 وقتی احسان علیخانی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت.

 

احسان علیخانی

 

احسان علیخانی با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را در عرصه اجرا شروع کرد.

حسان علیخانی در اولین قسمت از برنامه «شب آرام» ( ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه سیما) مهمان رضا رشیدپور است.

رضا رشیدپور ۲۲اسفند با برنامه «حالا خورشید» و آنتن صبحگاهی شبکه سه خداحافظی کرد. وی سال گذشته هم «شب آرام» را به عنوان برنامه ویژه شب یلدا در دو شب متوالی روی آنتن برد.

روز گذشته همچنین پیمان قانع تصویری منتشر کرد از دکور یک برنامه یلدایی که در کانال‌های خبری با عنوان دکور برنامه "دورهمی" منتشر شد. اما این طراح دکور ساخت دکور "شب آرام" را هم به عهده دارد و از آنجایی که "دورهمی" در تمام فصل‌های پخش دکور ثابت داشته این احتمال می‌رود که این تصاویر از دکور این برنامه باشد.

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران، مجری است​​​​​.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد، با دستیاری کارگردان شروع کرد و حالا یکی از مجریان صاحب سبک و مشهور می باشد.

 

احسان علیخانی

 

خانواده

در آلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران بدنیا آمدم، دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من از همه کوچک تر هستم و مادرم پرستار بازنشسته می باشد.

 

هنر الویت دوم

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم.

در سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم.

 

تجربه بازیگری

بعنوان اولین و آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال 1380 هم بازی کرد و هم دستیار کارگردان بود.

 

احسان علیخانی

 

ورود به تلویزیون + اجرا

در سال 1383 وقتی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را در عرصه اجرا شروع کرد.

 

از جزر و مد تا ماه عسل

مدتی در شبکه 3 صبح آمد را در سال 83 را اجرا کرد و در سال 84 و 85 با برنامه جزر و مد بسیار درخشید و چهره اش شناخته شد و با برنامه ماه عسل سال 86 به شهرت رسید.

 

رفت و برگشت در ماه عسل

ماه عسل اولین بار با ایده علیخانی در سال 86 از تلویزیون پخش شد.

بخاطر مشکلات سلیقه ای اجرای این برنامه در سال 87 به محسن افشانی سپرده شد اما با عدم موفقیت او بعد از چند برنامه دوباره علیخانی در قامت تهیه کننده و مجری به برنامه بازگشت.

در سال 89 نیز بخاطر مشکلات بین مدیران شبکه و علیخانی اجرای این برنامه به مرحوم حسن جوهرچیسپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت.

در سال 91 عم دوباره علی ضیا مجری برنامه بود که بعلت عدم توفیق او نیز دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او مجری ثابت این برنامه در ایام رمضان می باشد.

 

احسان علیخانی

 

فوتبالیست حرفه ای

در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر در قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

او حالا یک پرسپولیسی دو آتیشه می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rr8z2