جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/25 09:21
بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | وام بازنشستگان
کد خبر: 9329

بازنشستگان بخوانند | تسهیلات جدید دولت برای بازنشستگان

جزئیات رایگان شدن خدمات درمانی برای بازنشستگان را بخوانید.

خدمات درمانی برای کلیه بازنشستگان 65 سال به بالا رایگان شد.خبر خشو برای بازنشستگان. بازنشستگان خدمات درمانی رایگان می گیرند. خدمات درمانی برای بازنشستگان 65 سال به بالا رایگان شد. مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی خبر داد که هزینه خدمات درمانی بازنشستگان بالای ۶۵ سال تامین اجتماعی به صفر رسیده است. شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: هزینه بستری بیمه‌شدگان ۶۵ سال به بالای سازمان تامین اجتماعی در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی صفر شد. پ‍یش از این فقط در بیمارستان‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی چنین خدماتی ارائه می‌شد.

غفاری افزود: همچنین در شهرهایی که تامین اجتماعی بیمارستان ملکی نداشته است این امکان فراهم شده است که بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به مراکز دولتی و دانشگاهی خدمات بستری را کاملا رایگان و بدون پرداخت فرانشیز ۱۰درصد دریافت کنند.

پرداخت وام ۱۲میلیونی به بازنشستگان 

بازنشستگان

احمد اسفندیاری معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز پرداخت وام ۱۲میلیونی به بازنشستگان خبر داد. معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه ۱۲ میلیونی سفر زیارتی اربعین به ۲۰ هزار نفر از بازنشستگان تأمین‌اجتماعی خبر داد. احمد اسفندیاری در مورد تسهیلات در نظر گرفته شده برای سفر اربعین بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به اهمیت موضوع اربعین و درخواست بازنشستگان برای زیارت از سوی سازمان تأمین اجتماعی تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته شده است. وی افزود: براساس اقدامات انجام شده به ۲۰ هزار بازنشسته وام ۱۲ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

ثبت‌نام وام بازنشستگان در کانون‌های بازنشستگی

بازنشستگان

معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: سهمیه پرداخت وام به استان‌های مختلف داده شده و ثبت نام بازنشستگان در کانون‌های بازنشستگی نیز صورت گرفته است. به گفته وی، در برخی از استان‌ها درخواست‌ها بیشتر بوده و ثبت نام بیش از سهمیه انجام شده که در این استان‌ها پرداخت وام براساس قرعه کشی انجام می‌شود. اسفندیاری گفت: پرداخت وام بازنشستگان آغاز شده و تمامی افرادی که ثبت نام کرده اند این وام را دریافت خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2a5mk3