شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/30 03:12
سپیده خداوردی|سپیده خداوردی بیوگرافی
کد خبر: 9509

شلوار سپیده خداوردی سوژه فضای مجازی شد

سپیده خداوردی تصویری را از خود با یک شلوار پاره پاره منتشر کرد.

سپیده خداوردی زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰در اراک است.سپیده خداوردی بازیگر، موسیقی‌دان و شاعر ایرانی است.سپیده خداوردی بازیگری را به طور حرفه‌ای با مجموعه بچه‌های خیابان ساخته همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و ایستگاه بهشت، قهوه اسپرسو، یک گوشه پاک و پرنور و گیلعاد از جمله اولین آثاری هستند که سپیده خداوردی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت.سپیده خداوردی همچنین سال‌ها سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد.سپیده خداوردی نوازنده گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است.

بیوگرافی و زندگینامه سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 6 اردیبهشت 1360 در تهران می باشد و هم اکنون 36 سال سن دارد.خداوردی دارای مدرک ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

شروع بازیگری سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

وی فعالیت هنری خود را از سال 1379 با بازی در مجموعه بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان آغاز نمود. وی با حضور در سریال از یادرفته و آوای باران توانست به خوبی شناخته شود. وی به تازگی نیز در سریال محکومین که شبهای زمستان 96 پخش میگردد به عنوان بازیگر اصلی حضور دارد.

خداوردی 22 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی و نوازنده شهبانگ در گروه استاد محمدرضا شجریان و … است.

همسر سپیده خداوردی و ماجرای آشنایی شان

سپیده خداوردی

همسرم امین نظری دانش آموخته رشته فیلمسازی در فرانسه هستند و در زمینه موسیقی هم فعالیت می کنند و نوازنده گیتارالکتریک می باشند. وقتی با همسرم در پشت صحنه فیلم «عصر پاییزی» آشنا شدم، حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای این که نظرات و احساسات مان را به یکدیگر نزدیک تر کنیم، احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم، به همین خار وقتی موضوع ازدواج به میان آمد حس کردم او می تواند شریک خوبی برای من باشد، به همین خاطر زندگی مشترکمان را با هم آغاز کردیم.

عکس سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی در اینستاگرامش تصویری متفاوت را از خود با یک شلوار پاره پاره و استایلی ست به اشتراک گذاشت که کاربران به شلوار پاره او واکنش نشان داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gbr94