پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/30 12:41
احسان کرمی | بیوگرافی احسان کرمی | عکس احسان کرمی
کد خبر: 9549

توییت احسان کرمی بخاطر حواشی اخیر | بیوگرافی احسان کرمی

احسان کرمی تیرماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده ، او مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده میباشد. فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو آغاز کرده است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره های فیلمسازی نیز گذرانده است.

  احسان کرمی تیرماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده ، احسان کرمی مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده میباشد. احسان کرمی فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو آغاز کرده است، احسان کرمی مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره های فیلمسازی نیز گذرانده است.

توییت احسان کرمی بخاطر حواشی اخیر

احسان کرمی

زندگینامه احسان کرمی

احسان کرمی تیرماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده ، او مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده میباشد. فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو آغاز کرده است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره های فیلمسازی نیز گذرانده است.

ماجرای ازدواج احسان کرمی و همسرش

احسان کرمی

من سالها قبل تورلیدر بودم و در یکی از این سفرها با همسرم آشنا شدم، البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم چون من از 19 سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر داریم و همه چیز خوب و نرمال است. همسرم همیشه می گفت که هیچ وقت دلم نمی خواهد با شخص معروفی ازدواج کنم، اما من همیشه به او می گفتم که روزی مشهور خواهم شد. ما در شرایط زیر صفر ازدواج کردیم و پای زندگی مان ایستادیم و آن را جمع و جور کردیم و خدا را شکر شرایط مان بد نیست و پشیمان نیستم.

روی پای خودم ایستاده

احسان کرمی

خانواده متوسطی داشتم و هیچگاه کلاس نرفتم. ساز را گوشی یاد گرفتم ولی اصلا روی ساز زدن ادعایی ندارم. برای آواز هم سه الی چهار جلسه سلفژ نزد آقای کیومرث شمس آموزش دیدم.

در مورد تئاتر نیز باید بگویم که در رادیو مجری و گوینده بودم و دو دوره جایزه جشنواره بین المللی رادیو را دریافت کرده بودم که نزد آقای میکائیل شهرستانی دوره بدن و بیان تئاتر را گذراندم.

شغل اصلی احسان کرمی

احسان کرمی

مردم کاری را اصلی می دانند که در آن بیشتر دیده می شویم؛ بنابراین بیشتر من را مجری می دانند و اگر با چنین تعریفی پیش برویم من هم مجری گری را انتخاب می کنم؛ ولی از نظر خودم کار اصلی من کاری است که حالم با آن خوش است؛ بنابراین ممکن است یک روز خواننده باشم یا یک روز بازیگر تئاتر باشم یا یک روز مجری باشم.

احسان کرمی در رادیو

احسان کرمی

وی به عنوان نویسنده، گوینده و بازیگر آیتم ها در رادیو فعالیت داشته است. از جمله شبکه های رادیویی که وی با آن ها همکاری داشته است می توان به رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران و رادیو پیام اشاره کرد. احسان کرمی در مقطعی از گویندگان برنامهٔ جمعه ایرانی نیز بود.

فعالیت حرفه ای

احسان کرمی

احسان کرمی کارش را سال 85 از رادیو تهران شروع کرده و در بخش های اجرا، بازیگری و نویسندگی در برنامه های چهاردیواری ممنوع، مکث 95، جام ارگ، صبح تهران، تهران در شب، موج مجهول، چراغ سبز و… فعالیت داشته است. او همچنین در رادیو ایران بازیگر برنامه جمعه ایرانی، مجری بازیگر برنامه پرواز 12437 از رادیو صدای آشنا و در رادیو پیام نویسنده و مجری بخش نیمروزی پنجشنبه هاست.

خوب و بد شهرت

احسان کرمی

شهرت را دوست دارم. ولی بعضی جاها دوست ندارم؛ من از مترو و اتوبوس استفاده می کنم؛ مثلا دیروز در مترو پسری جلو آمد و گفت؛ شما همان مجریه هستید؟ من هم گفتم؛ بله. او گفت؛ من ده هزار تومان بردم. او با دوستش سر من شرط بسته بود یا برخی جلو می آیند و ماچ می کنند اما من با این مشکل دارم. در ایام نوروز برای خرید به بازار رفته بودیم که همه جلو می آمدند و ماچ می کردند گاهی هم برعکس است؛ مثلا یک نفر از شما خوشش نمی آید جلوی شما می پیچد و فحش می دهد ولی صبر آدم نیز حدی دارد؛ ولی در کل لذتی که در شهرت وجود دارد بسیار بیشتر از این ایرادهای کوچک است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36azy4