پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/11 12:16
نسرین مقانلو
کد خبر: 14075

حلقه گران قیمت نسرین مقانلو | نسرین مقانلو چشم مردم را در آورد

عکسی از حلقه گران قیمت نسرین مقانلو در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

نسرین مقانلو متولد یک تیرماه  سال 1347 در تهران است. نسرین مقانلو فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. نسرین مقانلو سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. 

 

نسرین+مقانلو

 

بیوگرافی نسرین مقانلو:

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه ۱۳۴۷ در شهر تهران است. فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر نسرین مقانلو در امریکا زندگی می کند و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. مادرش قبل از انقلاب تئاتر کار می کرده است.

خانواده نسرین مقانلو ( همسر و پسرانش ) در امریکا زندگی می کنند. برای دیدار با خانوادش یا او به امریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. دو پسر دارد به نام های ارشیا و آرین که در امریکا به دنیا آمده اند و همانجا بزرگ شده اند.

نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

 

ازدواج و مهاجرت

نسرین مقانلو در سال 1372 وقتی 25 ساله بود با کمال خلیلیان فوتبالیست معروف آن زمان ازدواج کرد و برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شد

 

نسرین مقانلو

 

نحوه آشنایی با همسر

 ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم. ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن 10 سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.

 

فرزند

مقانلو و همسرش صاحب دو فرزند پسر بنام های عرشیا و آرین هستند

هر دو پسر متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند، خانم مقانلو بعد از 10 ساله به ایران بازگشت اما همسر و فرزندان بین ایران و آمریکا در رفت و آمدند.

 

نسرین مقانلو

 

کمال خلیلیان کیست؟

کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ،قهرمان جوانان آسیا،و عضو باشگاههای گمرک اهواز،پاس و تاج و همسر نسرین مقانلو بازیگر کشورمان میباشد.

 

بازگشت نسرین مقانلو به ایران:

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

«دختری در قفس» آقای صلح میرزایی اولین فیلمم بعد از آن دوران بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» از من دعوت شد.

 

خوانندگی

 مقانلو فعالیتش در حوزه موسیقی رو با دکلمه تقدیمی به عسل بدیعی آغاز کرد و سپس انتشار دکلمه ساعت شنی و بعد از آن هم بصورت جدی با اهورا احمدی وارد تهیه آلبوم شده است

 

نسرین مقانلو

 

انتشار کتاب آشپزی

خانم بازیگری به شدت به آشپزی علاقه دارد و می گوید از اینکه پای گاز بایستند و غذا بپزد لذت می برد، همین علاقه سبب شد نگارش کتاب آشپزی نسرین را شروع کند

انتشار این کتاب مورد استقبال قرار گرفت و از همین علاقه برای مدتی مجری برنامه آشپزی دست پخت شد، می گوید تمام فوت و فن آشپزی را به خوبی آموخته است

 

توجه به زیبایی و پوست

من همیشه می‌ گویم همانطور که بدن برای زنده بودن و انرژی و طراوت داشتن احتیاج به آب و غذا دارد، پوست بدن هم احتیاج به آبرسانی و تغذیه سالم دارد

با این وضعیت آلودگی هوا، فشارها، استرس کار و زندگی در شهرهای بزرگ و… پوست ما خیلی آسیب می‌ بیند و احتیاج به توجه ویژه دارد

من سال‌ هاست که سلامت پوستم را تحت نظر پزشک متخصص به طور مرتب و منظم، کنترل می‌ کنم.

 

راز جوانی

کسانی که گذشت دارند، مهربان هستند و به دیگران محبت می کنند، چهره‌ های شاداب‌ تری دارند و انرژِی مثبت از خود ساطع می کنند.

برعکس کسانی که کینه دارند، در تلاش هستند به دیگران لطمه بزنند و به‌ طور کلی روح بیماری دارند، همیشه پژمرده و افسرده به نظر می رسند

البته جوان ماندن در نژاد ما بختیاری هاست و اگر دقت کنید می بینید اکثر بختیاری ها پوست خوبی دارند و جوان‌ تر از سن خود نشان می دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488e7m