چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/16 09:44
سریال
کد خبر: 9710

تولید سریال در تلویزیون متوقف است!

تهیه‌کننده سریال «بی‌همگان» ضمن ارائه توضیحاتی درباره پرداختن به بحث خصوصی‌سازی در این سریال، تأکید کرد: روند تولید سریال‌ها در تلویزیون فعلاً خوابیده است.

مهران مهام: تولید سریال در تلویزیون تقریبا متوقف است

مهران مهام تهیه‌کننده «بی‌همگان» که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود،  درباره تولید این سریال گفت: «طرح «بی‌همگان» که توسط آقایان کاظمی‌پور و جلالی به من ارائه شد، مربوط به حدود پنج سال پیش است و اگر اشتباه نکنم، سه رئیس سازمان و سه،چهار مدیر گروه فیلم و سریال به خود دید تا در زمان آقای مهدی آذرپندار تصویب شد و به مرحله تولید رسید.» او ادامه داد: «این سریال هر بار با تغییر مدیران متوقف می‌شد و مجدد به راه می‌افتاد.» 

 

مهران مهام بیان کرد: «بخشی از قصه سریال درام عاشقانه‌ای بین یک دختر و پسر است و بخشی دیگر به خصوصی‌سازی می‌پردازد. من وقتی اعتصابات هفت تپه و هپکوی اراک و بعد از آن یک پرونده دیگر را دیدم، درباره واگذاری‌های غلط به بخش خصوصی دغدغه پیدا کردم.» او افزود: «این موضوع در فیلم نامه اولیه که آقای کاظمی‌پور و جلالی به من دادند، نبود و من به نویسنده‌ها گفتم که در این قصه بگنجانیم، چون دغدغه خودم بود تا به صورت تصویری ببینیم که واگذاری‌های غلط چه آسیبی می‌زند.» مهام تأکید کرد: «در انتخاب لوکیشن «بی‌همگان» در جاده مخصوص، می‌دیدم که نصف کارخانه‌ها خوابیده و بسته بود. داخل هم که رفتیم، دیدیم هیچی نیست. البته به این‌ها در سریال نپرداختیم، اما جای تأسف است.»

 

تهیه‌کننده مجموعه «بی‌همگان» درباره سریال بعدی خود گفت: «فعلا هیچ کاری نداریم، چون مراحل تصویب پروژه‌ها به پیچ خورده. چیزی که من می‌بینم، این است که تولید، لنگ و تقریباً متوقف است. فقط چند سریال برای آنتن مثلا ماه رمضان یا نوروز کار می‌کنند.»/منبع: خراسان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jgbz4