پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/17 11:26
شرایط فروش
کد خبر: 9730

شرایط فروش لاماری ایما | مهر 1401

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش جدید لاماری ایما را با قیمت قطعی برای مهر ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

این شرایط فروش در قالب دو طرح اعلام شده است و مشتریان می توانند در طرح عادی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نسبت به خرید لاماری ایما اقدام کنند. در طرح عادی ظرفیت مخصوص به قوانین حمایت از جوانی جمعیت و خانواده هم در نظر گرفته شده است. ایما در این طرح فروش با چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و سبز عرضه می شود و قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان را دارد. موعد تحویل خودروهای این طرح فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده و سود تاخیر در تحویل ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است. در حال حاضر شرکت آرین پارس موتور لاماری ایما را زودتر از موعد اعلام شده به مشتریان تحویل می دهد و احتمال آن زیاد است که این روند تحویل زودهنگام در ماه های آتی هم ادامه داشته باشد.

 

سید علی موسوی، مدیر فروش شرکت آرین پارس موتور، در گفت و گو با خبرنگار اسب بخار در مورد شرایط فروش جدید لاماری ایما گفت: «در شرایط فروش جدید هیچگونه افزایش قیمتی را لحاظ نکردیم و امکان سفارش رنگ های جدید را هم برای مشتریان فراهم نموده ایم. بر اساس مجوز جدید فروش لاماری ایما که از سوی وزارت صمت صادر شده است، این امکان برای ما فراهم است تا این خودرو را با قیمت قطعی عرضه کنیم. اما با توجه به دستورالعمل های اعلام شده، لاماری ایما به خاطر حجم بالای تقاضا همچنان شامل قرعه کشی می شود».

 

موسوی در ادامه افزود: «نکته مهم در مورد شرایط فروش جدید لاماری ایما این است که پس از حذف سامانه یکپارچه، این اولین شرایط فروشی است که به صورت مستقل در درگاه اینترنتی آرین پارس موتور برگزار می شود و فرایند قرعه کشی هم با حضور دستگاه های نظارتی توسط خودمان انجام می گردد. امکان ثبت نام در درگاه اینترنتی مستقل آرین پارس موتور این امکان را به مشتریان می دهد که در طرح های فروش سایر خودروسازان هم شرکت کنند. البته که باید گفت، نیاز است تا مشتریان پیش از هرگونه ثبت نام و بارگزاری اطلاعاتشان، بهتر است تا بخشنامه های فروش آرین موتور و قواعد عرضه را به صورت کامل مطالعه کنند».

 

مدیر فروش آرین پارس موتور در پایان گفت: «در حال حاضر اختلاف قابل توجهی میان قیمت کارخانه و بازار لاماری ایما وجود دارد و همین مسئله دلیلی دیگر شده تا تقاضا برای خرید این کراس اوور جدید افزایش پیدا کند. امروز ما در آرین پارس موتور سعی داریم تا با افزایش تیراژ تولید، کاهش زمان تحویل و حتی تحویل زودتر از موعد و تنوع در شرایط فروش به نیاز مشتریان پاسخ دهیم».

 

لاماری ایما

 

متقاضیان این طرح فروش می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۸ مهر ۱۴۰۱ تا پنج شنبه مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اولیه در وبسایت فروش اینترنتی محصولات آرین پارس موتور اقدام کنند و پس از آن از میان واجدین شرایط، افراد به صورت قرعه کشی انتخاب می شوند./منبع: اسب بخار

لاماری ایما


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4b6g92