پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/23 09:09
کتایون ریاحی
کد خبر: 9816

از کتایون ریاحی خبری نیست | نگرانی شدید سلبریتی‌ها برای کتایون ریاحی

پانته‌ آ پناهی در پیرامون خبر‌هایی که از بی خبری و گم شدن کتایون ریاحی پخش شده است، استوری حمایتی منتشر کرد، که در ادامه می‌بینید.

کتایون ریاحی بازیگر شاخص سینما و تلویزیون ایران می‌گوید کشف حجاب نکرده و این توصیف درست نیست.کتایون ریاحی که با یک رسانه ایرانی خارج از کشور صحبت می‌کرد گفت که حجاب هیچگاه پوشش مورد تایید و انتخاب او نبوده است که حالا بخواهند از کشف حجاب او بگویند. کتایون ریاحی گفت پوشش حجاب را بدون میل باطنی و اجبارا استفاده می‌کرده و حالا در همدلی و اعتراض به فوت مهسا امینی تصمیم گرفته آن را کنار بگذارد. کتایون ریاحی می‌گوید سال‌ها به خاطر شوهرش و دلایل دیگر ممنوع‌الخروج بوده. کتایون ریاحی متولد ۱۳۴۰ با فیلم شام آخر تخسین بسیاری برانگیخت کتایون ریاحی با سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا به اوج شهرت و محبوبیت رسید.پانته‌ آ پناهی  در پیرامون خبر‌هایی که از بی خبری و گم شدن کتایون ریاحی پخش شده است، استوری حمایتی منتشر کرد، که در ادامه می‌بینید.

کتایون ریاحی

تولد: ۱۰ دی ۱۳۴۰ تهران

والدین: اردشیر ریاحی

گیتی ریاحی

ملیت: ایرانی

پیشه: هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده

سال‌های فعالیت: ۱۳۶۵-اکنون

همسر(ها): فرشید رحیمیان (طلاق)

مسعود

بهبهانی 

فرزندان: پوریا رحیمیان 

بیوگرافی کتایون ریاحی:

کتایون+ریاحی

 

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی۱۳۴۰، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس می باشد. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی

 

کناره گیری کتایون ریاحی از بازیگری

امسال نذر دارو کن! یک نذر، ۱۷۰۰۰ کودک

امسال نذر دارو کن! یک نذر، ۱۷۰۰۰ کودک

آخرین بازی او در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود. کتایون ریاحی در خرداد 1388 طی یاداشتی به سایت سیمافیلم، کناره گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

ازدواج طلاق کتایون ریاحی:

کتایون ریاحی

 

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند به اسم پوریا می باشد که موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است و اولین آلبوم بی کلام خود را با نام پژواک سکوت به نفع بنیاد نیکوکاری کیش مهر کتایون ساخته است،این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

کتایون ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی همسر فعلی اش ازدواج کرد، همسرش از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است.

بنیاد خیریه کمک کتایون ریاحی:

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی همواره به انجام فعالیت های انسان دوستانه در جهت تعالی اهداف بشری توجه ویژه ای داشته است تا اینکه صبح روز پنج شنبه سوم اسفندماه 1391 طی مراسمی رسمی نخستین بنیاد نیکوکاری در جزیره کیش آغاز به کار کرد بنیادی که کیش مهر کتایون نامیده شد و به اختصار کمک نام گرفت.

این بنیاد مختص کودکان ناشنواست فعالیت اصلی این بنیاد برای بچه های ناشنوای مادرزادی است که با یک عمل جراحی کاشت حلزونی، شنوایی خود را به دست می آورند.

کتایون ریاحی کار خود را با نویسندگی برای کودکان آغاز کرد و اولین بار در فیلم «خبرچین» جلوی دوربین سینما رفت اما این فیلم با مشکل مواجه شد و در نیمه‌راه متوقف شد. او برای دومین حضور خود در سینما برای فیلم «پاییزان» انتخاب شد اما این فیلم هم موفق نبود و  نتوانست استعداد خود را شکوفا کند.

کتایون ریاحی پس از چند تجربه ناموفق در فیلم «پدرسالار» در کنار بازیگرانی  همچون محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، خسرو شجاع زاده، سیامک اطلسی، جمیله شیخی، کمند امیرسلیمانی و ...  در سال ۱۳۷۴ حضور پیدا کرد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به محبوبیت برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pg5r4