پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/24 06:13
نوید محمدزاده
کد خبر: 9838

نوید محمدزاده هم بازداشت شد ؟ | سرنوشت خواهر نوید محمد زاده بهد از دستگیری برادرش

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر خبر دستگیری خود را تکذیب کرد. برخی منابع خبری از دستگیری نوید محمدزاده به نقل از خواهر وی خبر داده بودند.

برخی منابع خبری از دستگیری نوید محمدزاده به نقل از خواهر  نوید محمد زاده خبر داده بودند اما این بازیگر با رد این خبر، هرگونه دستگیری خود را تکذیب کرد. نوید محمدزاده در حال حاضر در حال بازی در سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی برای پخش از شبکه نمایش خانگی است.این سریال که یک سریال اجتماعی در قالب زندگی‌نامه است، به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت. در ادامه استوری خواهر نوید محمد زاده را مشاهده می کنید: 

نوید محمدزاده

 نوید محمدزاده و فرشته حسینی

 نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.

فرشته حسینی

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ امی، از الان، مبارک. فرشته حسینی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت:

برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند​.

فرشته حسینی

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

سفر فرشته حسینی به صربستان

فرشته حسینی بعد از سفر اخیرش به صربستان به کمپ پناهجویان رفته و از نزدیک با آنها ملاقات کرده و می گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌ های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است.

فرشته حسینی

فرشته حسینی در پست اینستاگرام خود برای پناهجویان نوشته:

هیچ کس در دنیا به اندازه‌ی آنها خسته نیست.فرشته حسینی برای کمک به مردم کشورش در زمان حضور خود در صربستان با یکی از نشریات این کشور نیز در خصوص وضعیت افغانستان مصاحبه کرده است .

محمد زرین استراتژیست برند نوشت: شخصیت برند سن‌ایچ به عنوان رهبر بازار در قالب آرکتایپ «حاکم» (Ruler) کاملا قابل تحلیل و ارزیابی است.

کما اینکه شعار معروف «سن‌ایچ و دیگر هیچ» که شعار خوب و درستی نیز هست، الهام گرفته از شعار برند بنز (the best or nothing) به عنوان یک برند با آرکتایپ حاکم قوی می‌باشد.

اما شخصیت و آرکتایپ نوید محمدزاده به عنوان یک بازیگر محبوب نسل جوان – به ویژه نسل معترض به وضع موجود – کاملا نقطه مقابل آرکتایپ حاکم است. آرکتایپ نوید محمدزاده بدون شک درصد بالایی از عاصی یا طغیانگر (Outlaw) دارد و به وضوح صفات یاغی‌گری در او دیده می‌شود.

فارغ از هویت بصری بسیار متضاد این دو برند (سن‌ایچ با هویت بصری شیک و باپرستیژ و محمدزاده با هویت بصری متفاوت و دور از عرف معمول) هیچ سنخیتی بین این دو برند از منظر جایگاه و مخاطب پیدا نمی‌شود.

صرفا یک بازیگر؟

به نظر می‌رسد سن‌ایچ قصد دارد بازار از دست رفته در میان جوانان را صرفا با انتخاب نوید محمدزاده به عنوان محبوب جوانان امروزی دوباره به دست بیاورد.

فارغ از اینکه جوانان طرفدار محمدزاده عموما اهل ریسک، نوخواهی، گرفتن قدرت از قدرتمندان و حتی عصیانگری و انقلاب هستند و آرکتایپ حاکم سن ایچ کاملا محافظه‌کار، وابسته به میراث گذشته خود و مشتاق به حفظ قدرت است.

البته نکته جالب این است که سن‌ایچ در تیزر معرفی نوید محمدزاده به شدت سعی کرده نوع تصاویر، کلام و سبک و لحن همان لیدر بازار و آرکتایپ حاکم را حفظ و با پرستیژ و اصالت رفتار کند. پارادوکسی که به هیچ عنوان با شخصیت نوید محمدزاده جور درنمی‌آید!

گویا دوستان سن‌ایچ هم به پروپاگاندا و سروصدایی که این همکاری و چهره نوید محمدزاده در تبلیغات به‌پا خواهد کرد، دل بسته‌اند که قطعا چنین نیز خواهد شد و فروش مقطعی بالایی هم رقم خواهد زد. اما قطعا سردرگمی برند سن‌ایچ پیش خود و مخاطبانش بیشتر و این اختلال شخصیتی در آینده مضرات زیادی برایش خواهد داشت.

نوید محمدزاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nd9v2