پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/27 07:18
ملیکا شریفی نیا
کد خبر: 9936

ازدواج ملیکا شریفی نیا با عمو پورنگ لو رفت | واکنش ملیکا شریفی نیا به این موضوع

ملیکا شریفی نیا در پاسخ به این سوال که عجیب ترین شایعه ای که درباره خودش شنیده است با خنده گفت: ازدواج با عموپورنگ!

ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ است. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان است. ملیکا شریفی نیا در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ وقتی ۱۹ ساله بود با امیر رضا طلاچیان یک فعال صنعتی ازدواج کرد اما خیلی زود این زندگی به جدایی ختم شد. به واسطه حضورش در مجموعه «محله گل و بلبل» شایعه ازدواج وی با داریوش فرضیایی (عموپورنگ) در مقاطع مختلفی منتشر شد که صحت نداشت.

ملیکا شریفی نیا فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می باشد و به واسطه شغل پدر، مادر و خواهر بزرگترش مهراوه شریفی نیا از همان دوران کودکی در این عرصه فعالیت داشته است. در ادامه این بخش می توانید با بیوگرافی ملیکا شریفی نیا آشنا شوید و نظاره گر تصاویر شخصی و خانوادگی وی باشید.

ملیکا شریفی نیا

وی فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد و علاوه بر حضور فعال در عرصه بازیگری، در زمینه های دیگر همچون تصویرسازی کتاب، ساخت آثار حجمی، عکاسی و گرافیک نیز فعالیت جدی دارد.

شروع فعالیت ملیکا شریفی نیا در سن ۳ سالگی بوده است، اما نخستین تجربه بازی وی در سینما در سن ۵ سالگی می باشد و او در سال ۱۳۷۰ در فیلمی به کارگردانی شهرام اسدی تحت عنوان «اوینار» جلوی دوربین رفت.

ملیکا شریفی‌نیا و زهیر یاری صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن «آخرین داستان» با برداشتی آزاد از شاهنامه را به کارگردانی اشکان رهگذر بر عهده گرفتند.

انیمیشن «آخرین داستان» هفت سالی است که در استودیو هورخش در حال تولید است و دوبله آن با حضور بازیگران مطرح سینما و تئاتر از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است.

به تازگی ملیکا شریفی نیا در نقش مادر «ارمایل و گرمایل»، آشپزان دربار ضحاک و زهیر یاری نقش «آبتین»، پدر آفریدون را صداپیشگی کرده اند.

پیش از این پرویز پرستویی گویندگی نقش‌های «تهمورث» سردار سپاه و «ارشیا» وزیر دربار جمشید را که برای مدتی هم در دربار ضحاک خدمت می‌کرد، حسن پورشیرازی صداپیشگی شخصیت‌های «جمشید شاه» و «مرداس»؛ پدر ضحاک، اشکان خطیبی گویندگی نقش «آفریدون» و شقایق فراهانی گویندگی نقش «فرانک» را برعهده‌گرفته بودند.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه است که داستانی از اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2laz73