دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/28 14:59
الناز رکابی
کد خبر: 9978

حاشیه های الناز رکابی تمامی ندارد | واکنش وزیر ورزش به حرکت الناز رکابی

الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران در کره جنوبی بدون حجاب به مسابقه دادن پرداخت و این حرکت الناز رکابی در فضای مجازی بسیار حاشیه ساز شد.

الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران در کره جنوبی بدون حجاب به مسابه دادن پردات و این حرکت الناز رکابی در فضای مجازی بسیار حاشیه ساز شد. در ادامه به واکنش وزیر ورزش به این حرکت میپردازیم.

 

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور «الناز رکابی» در این وزارتخانه گفت: ورزشکار کشورمان در مسابقات خارج از کشور دچار حاشیه‌هایی شد اما خطای سهوی خود را پذیرفت. او تمام ماجرا را برای من توضیح داد و حتی گفت از مردم ایران خجالت می‌کشم. او اعلام کرد که به خاطر استرس فراموش کرده که حجابش را کامل کند. بعد از آن حاشیه‌ها از سوی برخی از ایرانیان خارج کشور با این ورزشکار برای پناهندگی تماس گرفته شد اما وی درخواست آنان را رد کرد.

 

الناز رکابی

 

وزیر ورزش همچنین اظهار داشت:این ورزشکار از مشکلات تمرینی گفت و اینکه ۳۲ سال دارد و هنوز بیمه و شغل ندارد اما گفت عاشق ایران است. ما باید مشکلات ورزشکاران را ببینیم. از توضیحات وی خوشحال شدم. رکابی ورزشکار ایران است و بعد از آن حاشیه‌ها از سوی برخی از ایرانیان خارج کشور با این ورزشکار برای پناهندگی تماس گرفته شد اما وی درخواست آنان را رد کرد و گفت عاشق ایران است./منبع: ایرنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bzn84