چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/28 16:10
هومن حاج عبداللهی
کد خبر: 9980

هومن حاج عبداللهی چرا این شکلی شده ؟ | تصویری عجیب از هومن حاجی عبداللهی

تصویری دیده نشده از هومن حاج عبداللهی که در اینستاگرام مجری معروف منتشر شد، با ظاهر همیشگی اش بسیار متفاوت بود.

در این بخش، تصویری خواهید دید از هومن حاج عبداللهی و نیما کرمی که با چهره امروزی شان، زمین تا آسمان فرق داشته و به قول معروف میتوان گفت، زیر و رو شده اند. این تصویر که در اینستاگرام نیما کرمی منتشر شده است متعلق به سالها پیش می باشد.

 

هومن حاجی عبداللهی

بیوگرافی مختصر هومن حاج عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی بازیگر، گوینده و مجری تلویزیون متولد 23 تیر 1354 است که فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز نمود و بعنوان سیاهی لشکر وارد سریال های تلویزیونی شد و پس از آن با برنامه «صبح جمعه» همکاری خود را در قامت نوازنده با رادیو شروع کردو سپس به سمت نویسندگی، کارگردانی،گویندگی و سردبیری کشیده شد.

فیلم های هومن حاج عبداللهی

این بازیگر که در آثاری چون چند میگیری گریه کنی، جوکر، شب های مافیا، خوشنام، نون خ، پایتخت، آقا و خانم سنگی، بیمار استاندارد، علی‌البدل، دختر گمشده و... ایفای نقش نموده در عرصه دوبله و اجرا نیز فعالیت داشته و تا کنون مجری مسابقه در صد ثانیه، مارو پله، جام طلایی، جشن رمضان، جمعه تعطیل یست و... بوده است. هومن حاج عبداللهی در سال 1380 در برنامه کودک «رنگین کمان» از شبکه پنج سینما صداپیشه عروسک «پنگول» بود.

هومن حاجی عبداللهی در سال 1382 با سلیمه قطبی گوینده و مدیر دوبلاژ ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر به نام جانان است.

 

هومن حاجی عبداللهیکس

 

بیوگرافی مختصر نیما کرمی

نیما کرمی مجری و تهیه‌کننده تلویزیون متولد 23 تیر 1356 در اصفهان است که با اجرای برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش به شهرت رسید و تا کنون در چند تئاتر حرفه ای و یک تله فیلم بازی کرده است.

 

نیما کرمی

 

همسر این مجری زینب زارع نیز مجری و گوینده تلویزیون است که در سال 1385 با یکدیگر ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام نیل متولد سال 1392 و یک پسر به نام کیامهر متولد سال 1397 هستند./منبع: نمناک


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eow64