شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/18 10:30
گریه های جواد هاشمی برای علی سلیمانی | علی سلیمانی
کد خبر: 8377

حال علی سلیمانی خوب نیست / برایش دعا کنید

علی سلیمانی بازیگر محبوب بعد از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

علی سلیمانی متولد 11 آبان 1350 در تهران است . علی سلیمانی مجری و طراح دکور و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. علی سلیمانی فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است ، علی سلیمانی از ورزشکاران حرفه ای نیز می باشد. علی سلیمانی متاسفانه به کرونا مبتلا شده است.

علی سلیمانی چگونه مبتلا به کرونا شد؟

علی مسعودی بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان تلویزیون با اشاره به ویروس کرونا که این روزها همه را درگیر خود کرده است به مهر گفت: اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال «نوروز رنگی» حدود ۲ هفته پیش تست کرونا داد که مثبت شد و در این مدت تحت نظر پزشک در خانه استراحت می کرد و قرنطینه بود.

علی سلیمانی

وی ادامه داد: حدود چهار روز است که وضعیت او بدتر شد و در بیمارستان بستری است. برادرش هم بستری شده است و برخی عوامل در دفتر کاری او هم مبتلا شده اند. مسعودی همچنین با اشاره به ابتلای علی سلیمانی بازیگر نیز یادآور شد: علی سلیمانی هم بستری شده است و شنیده ام ریه هایش هم درگیر شده است.

وی با بیان اینکه باید حتماً همه جوانب را رعایت کرد، اضافه کرد: متاسفانه این ویروس به گونه ای است که همه را درگیر می کند حتی کسانی را که واکسن زده اند.

مسعودی در پایان اظهار سلامتی کرد و گفت: امیدوارم هر دو این عزیزان صحیح و سالم برگردند و زودتر بهبود یابند.

گریه های جواد هاشمی برای علی سلیمانی

 آخرین وضعیت « علی سلیمانی » پس از ابتلا به کرونا

همسر این بازیگر در پاسخ به پیگیری‌ خبرنگار صبا گفت: چهارم مردادماه بود که همسرم به کرونا مبتلا شد و به تازگی به دلیل پیشرفت بیماری در بیمارستان بستری شده است. خوشبختانه با وجود اینکه لوله اکسیژن به او وصل است اما حال عمومی خوبی دارد.

ازدواج علی سلیمانی و همسرش

 علی سلیمانی و سهیلا جوادی در فروردین 1376 با یکدیگر ازدواج کردند ، در زمان ازدواج سلیمانی 26 ساله و خانوم جوادی 18 ساله بودند.

این زوج صاحب یک دختر بنام صبا هستند که به صورت سبا نوشته می شود ، سبا سلیمانی عکاس است.

علی سلیمانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aogy4