سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/04 18:45
کد خبر: 7746

پراید ارزان ترین خودرو هفته معرفی شد / شرایط تخفیف برای فروش پراید چیست؟

قیمت پراید به عنوان ارزان ترین خودروی بازار و شاخص‌ترین مبنای قیمت گذاری خودروهای کف بازار با عقب نشینی اندک در آخرین روز هفته روبرو شد.

قیمت پراید در بازار نوسانات زیادی داشته است . قیمت پراید در بازار با کاهش شدیدی روبرو بوده است . قیمت پراید در روز های اخیر نیز افت داشته است . در ادامه به بررسی قیمت روز پراید و دیگر خودرو ها می پردازیم .


بیشتربخوانید:حال آیت الله مصباح یزدی مساعد نیست!


 امروز در حالی که نمایشگاه داران قیمت پراید ۱۱۱ را در محدوده ۱۱۲ میلیون تومان اعلام کردند،آگهی‌دهندگان با قول تخفیف دو تا سه میلیون تومانی پای معامله بهای فروش را ۱۰۹ تا ۱۱۰ میلیون تومان اعلام کردند . این تخفیف از سوی بسیاری از آگهی‌دهندگان تکرار شد. بسیاری از فعالان بازار این تخفیف ها را آغازی بر روند دوباره ریزش قیمت‌ها در بازار خودور می‌دانند . قیمت پراید دیروز نیز کاهشی یک میلیون تومانی را درقیاس با میانه هفته تجربه کرد.​

بر این اساس نرخ هر پراید ۱۳۱ نیز بین ۹۵ تا۹۶ میلیون تومان گزارش شد. و نرخ هر پراید ۱۵۱ بین ۱۰۱ تا ۱۰۲ میلیون تومان اعلام شده است. هر دستگاه پراید ۱۳۲ نیز همچنان ۹۹ میلیون تومان قیمت خورد . پراید ۱۵۱ پلاس نیز امروز به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان در آگهی‌ها فایل شده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ydmy4