چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/19 14:39
کد خبر: 993

تصاویری از نامی پسر محسن تنابنده که تابحال ندیده اید

عکسی از نامی پسر محسن تنابنده منتشر شده که تا بحال دیده نشده است.

به گزارش ستاره پارسی؛ محسن تنابنده زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است.محسن تنابنده متولد شده در تهران است.محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.محسن تنابنده فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر است.

محسن تنابنده بازیگر و کارگردان خوب کشورمان که در ذهن همگان با نقش نقی معمولی شناخته می شود. سریال پایتخت در فصل ششم نوروز امسال از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال برخلاف فصل های گذشته دارای ایراداتی بود و مورد نقد بسیاری قرار گرفت. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس نامی پسر محسن تنابنده را با هم ببینیم

محسن تنابنده روز گذشته در صفحه شخصی اش پستی معنادار منتشر کرد و نوشت:

ارزانی همه چیز ارزان است چه کسی میگوید : که گرانی شده؟دوره ارزانی است و دروغ از همه چیز ارزان تر و چه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هر انسان (عکس از خودم،مازندران) (نمیدونم این قطعه مال کیه،دستکاریش کردم)

محسن تنابنده

نامی پسر محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون پستی متفاوت را در مورد سریال پاییتخت ۶ منتشر کرد.

محسن تنابنده زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر است.

بازی او در مجموعه پایتخت در نقش نقی معمولی در ذهن‌ها ماندگار شد و از بهترین نقش های او در حوزه کاری اوست. او همچنین در سریال شاهگوش در سه نقش با گریم‌های متفاوت به ایفای نقش پرداخت و از دیگر نقش‌های عجیب او بازی در نقش یک پیرزن در سریال ابله است. تنابنده در فیلم محمد رسول‌الله نقش ساموئل یهودی را بازی کرده که بیشتر دیالوگ‌ها را با زبان عبری بیان می‌کند.

بشتر بخوانید: صفحه اینستاگرام بهرام افشاری رکورد کسب فالوور را شکست

محسن تنابنده با انتشار عکسی از رحمت و همسرش و عکسی متفاوت از نقی معمولی نوشت:

“رحمت و همسفرش”

محسن تنابنده

واکنش محسن تنابنده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xqwp4