پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/19 17:15
کد خبر: 1003

چاقی بیش از حد مهناز افشار بعد از ترک سیگار + (عکس و فیلم لایو مهناز افشار )

. این بازیگر زن که در لایو اینستاگرامش به چاق شدن خود اشاره میکرد دلیل چاق شدنش ا ترک سیگار دانست .

به گزارش ستاره پارسی؛ مهناز افشار زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است.مهناز افشار متولد تهران است.مهناز افشار هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت.مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

 مهناز افشار بازیگر مشهور ایرانی که در خارج از کشور به سر میبرد در لایو خود خبر از ترک سیگار بعد از 15 سال داد . این بازیگر زن که در لایو اینستاگرامش به چاق شدن خود اشاره میکرد دلیل چاق شدنش ا ترک سیگار دانست .مهناز افشار بازیگر 42 ساله کشورمان پس از 15 سال سیگار را ترک کرد

مهناز افشار بازیگر کشورمان در لایو اینستاگرام خود به سوال طرفدارانش پاسخ داد.

این بازیگر 42 ساله درباره علت افزایش وزن و چاق شدنش گفت که مدتی است سیگار را ترک کرده است.مهناز افشار بیان کرد که 15 سال سیگار می کشید و حالا حدود 1 سالی است که سیگار را ترک کرده و همین امر باعث کمی افزایش وزن وی شده است.

 

وی همچنین اعلام کرد که به همکاری خود با برنامه استعدادیابی ادامه خواهد داد و شایعات درباره جدایی وی از این برنامه حقیقت ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4889k4