جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/23 18:25
کد خبر: 1081

امیر تتلو سحرقریشی را با خاک یکسان کرد + عکس

تتلو: سحر قریشی حجابش را رعایت کند تا منقلب نشود!

به گزارش ستاره پارسی؛ سحر قریشی زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ است. سحر قریشی در تهران متولد شده است.سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است. سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

 

 امیر تتلو در پستی دیدگاه خود را درباره سحر قریشی بیان کرد.

امیر تللو، خواننده زیر زمینی، در اینستاگرام خود خطاب به سحر قریشی و حواشی اخیر او نوشت: ایشون حجابشو رعایت کنه و بره اگه منقلب شد بعد بگه!!

 

امیر تتلو نوشت: اون خانمى که ازدواج موفق نداشته حتما حجاب نداشته و پُر بوده از مردم شهر!! اون خانومى که میره تو استادیوم و منقلب میشه چون حجابش مناسب نیست!!! ایشون حجابشو رعایت کنه و بره اگه منقلب شد بعد بگه!! ……… وقت نداریم! ما تا شیش ماهه دیگه وقت داریم! بدترین چیز اینه که دیر بشه به خودتون بیاین!!

 

سحر قریشی

سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

مهمان قسمت دوازدهم برنامه دید در شب سحر قریشی بود . مصاحبه ایی متفاوت با سحر قریشی که ابعاد تازه ایی از زندگی شخصی و حرفه ایی وی را بازگو کرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gdnd3