پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/23 18:04
کد خبر: 1077

بیوگرافی هدیه بازوند و همسرش(بازیگر سریال نون خ)+تصاویر

در این بخش بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر جوان و با استعداد کشورمان را مرور می‌کنیم.

به گزارش ستاره پارسی؛ خانم هدیه بازوند با بازی در سریال پربیننده نون خ بـه کارگردانی سعید آقاخانی و مصطفی تنابنده بـه شهرت رسید،هدیه بازوند بعد از بازی در فصل اول سریال نون خ مورد توجه بینندگان قرار گرفت و حالا هدیه بازوند بـه یکی از نقش های کلیدی دراین سریال تبدیل شده اسـت. در ادامه بطور کامل با خانم هدیه بازوند آشنا می‌شویم. هدیه بازوند متولد سال 1366 و مرداد ماهی می باشد.

 

او زاده بندر عباس اسـت و اصالتا کرمانشاهی می باشد. خانم هدیه بازوند در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده و با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده اسـت.

 

خانواده هدیه بازوند

از خانواده خانم بازوند اطلاعات زیادی در معرض نیست، او 2 برادر دارد کـه تصاویر انها در صفحه اینستاگرام خود بـه اشتراک گذاشته اسـت. بـه محض دریافت اطلاعات بیشتر این صفحه بروز رسانی می‌شود.

 

ازدواج و همسر هدیه بازوند

خانم بازوند کـه در دهه سوم زندگی خود قرار دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

هدیه بازوند

هدیه بازوند چگونه بازیگر شد؟

 

خانم بازوند با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد این حرفه شده اسـت، او زیر نظر امین تارخ این حرفه را فراگرفته و سپس از طریق «موسسه نقش اول» فعالیت های خودرا آغاز میکند.

 

هدیه بازوند چگونه مشهور شد؟

او با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه بطور رسمی وارد دنیای بازیگری شده و با بازی در سریال نون خ بـه شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم بازوند میگوید: مـن از طریق موسسه نقش اول با آقای امیر معقولی آشنا شدم و از طریق ایشان کـه مدیر تصویر برداری سریال بودند، بـه پروژه «نون خ» معرفی شدم.

 

 

هدیه بازوند: مـن یک دختر شهری ام با تحصیلات دانشگاهی اما روژان دختری روستایی با مدرک دیپلم بود، افکار مـن و روژان باهم فرق دارد اما از نظر روحی و خصوصا «کرد» بودن خودم، با نقش روژان بـه خوبی ارتباط برقرار کردم.

 

کمی انتقاد شد

سریال کـه پخش شد عده ای از کرد زبانان مهربان و نازنین انتقاد کردند و گفتند کـه لهجه مـا کردی نیست. مـا بخاطر پخش سراسری نمی توانستیم کردی صحبت کنیم، و وادار بودیم با لهجه صحبت کنیم کـه انگار یک کرد زبان می‌خواهد پارسی حرف بزند.

هدیه بازوند

از سرما خوشم نمی‌آید!

او میگوید: مـن در بندر عباس بزرگ شده ام و اصلا بـه سرما عادت ندارم، بـه خصوص در حین فیلم برداری سریال «نون خ» تاب تحمل سرما را نداشتم اما کم کم بـه این شرایط جوی عادت کردم.

 

از سعید آقاخانی سپاسگزارم

مـن همیشه از سعید آقاخانی و مصطفی تنابنده بخاطر اعتمادی کـه بـه مـن داشتند سپاسگزارم، در واقع اعتماد این دو فیلمساز عزیز بهترین سکانس زندگی مرا رقم زد.

 

سپاس از کامنت های پرمحبت مردم 

مـا تمام سعی مان را کردیم تا فرهنگ و ویژگی های کردهای عزیز رابه تصویر بکشیم. خدا رو شکر مـن کامنت های پرمحبتی دریافت کردم و حتی یک کامنت منفی نداشتم و از این بابت واقعا بـه خودم می بالم.

 

صفحه اینستاگرام هدیه بازوند

خانم بازوند در اینستاگرام خود بالغ بر 14 هزار فالوور دارد کـه این تعداد روز بـه روز در حال افزایش می باشد. او تا کنون بیش از 60 پست در صفحه خود بـه اشتراک گذاشته اسـت. برای دنبال کردن خانم بازوند در شبکه اجتماعی اینستاگرام بـه صفحه hediyeh_bazvand@ مراجعه کنید.

 

هدیه بازوند

عکس کودکی هدیه بازون

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ayqe2