شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 16:20
کد خبر: 1140

ماجرای صورت خونین و کتک خورده ریحانه پارسا + عکس

ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه تئاتر و سینما که بتازگی با مهدی کوشکی ازدواج کرده است , عکسی از سرو صورت خونین خود منتشر کرد .

به گزارش ستاره پارسی؛ ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است. ریحانه پارسا  در سال  ۱۳۷۲ به دنیا آمد.  مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد.ریحانه پارسا متولد تهران است.ریحانه پارسا بازیگر 25 ساله کشورمان است.

این عکس خونین و عجیب و غریب تصویری از همسر آزاری و قربانی خشونت شدن ریحانه پارسا نیست بلکه عکسی از گریم ریحانه پارسا در نمایش “اولئانا” است !

 

ریحانه پارسا بازیگر تلویزیون و تئاتر عکسی متفاوت با چهره ای خونی و موهای قرمز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: “رونمایی از برخی ریحانه های درون”

ریحانه پارسا

او در کپشن این پست نوشت که این عکس مربوط به تئاتر “اولئانا” به کارگردانی همسرش مهدی کوشکی است.

 

در خلاصه نمایش “اولئانا” آمده است که ” کشمکش های استاد و شاگردی که در پی گرفتن نمره ی اضافه برای پاس کردن واحد خود به دفتر استاد میرود و در پی این داستان استاد حد و مرز استاد شاگردی را می شکند تا شاگرد بدین شرط واحد خود را پاس کند ، در ادامه شاگرد با گزارش کامل به هیئت علمی دانشگاه از استاد شکایت کرده و یک موجی از فروریختن آبروی استاد در دانشگاه برای گرفتن سمت کاری او و ممنوع کار کردنش و‌….راه می اندازد.”

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p5qa2