یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/29 16:30
کد خبر: 1180

زندگی خصوصی تینا آخوندتبار و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

تینا آخوندتبار (زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.

به گزارش ستاره پارسی؛ تینا آخوندتبار زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶ است.تینا آخوندتبار در تهران متولد شد.تینا آخوندتبار هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.تینا آخوندتبار اصالتا مازندرانی اهل روستای سراسب از توابع توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می باشد.تینا آخوندتبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و تینا آخوندتبار پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید. 

 

خانواده تینا آخوندتبار

تینا آخوند تبار در خانواده ای مرفه متولد شد. نام شناسنامه ای وی پونه است و خانواده او را با این نام صدا میزنند. تینا اسمی بود که خودش به آن علاقه داشت و در فضای بازیگری با نام تینا شناخته شده است. خانواده تینا اصالتاً اهل روستای سراسب استان مازندران شهرستان نور می باشند.

تینا آخوند تبار

ازدواج تینا آخوند تبار

در مورد مجرد و یا متاهل بودن تینا آخوندتبار منبع موثقی وجود ندارد اما اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. البته مدتی با انتشار عکسی از تینا آخوندتبار و حامد کمیلی خبر ازدواجشان بر سر زبان ها بود . این عکس توسط عکاس منتشر شد و حامد کمیلی در توضیح آن گفت : ما قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این عکس به هم محرم بودیم. در هر صورت ازدواج تینا آخوند تبار و حامد کمیلی انجام نشد و با گذشت زمان ماجرای ازدواجشان فراموش شد.

 

شروع فعالیت هنری

آخر های دانشگاهم بود که به پیشنهاد یکی از دوستانم در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کردم پس از گذراندن یک دوره کوتاه، اولین فیلم سینمایی را در سال 1388 بنام طلاق به سبک ایرونی با آقای حامد کمیلی بازی کردم

تینا آخوند تبار

شهرت تینا آخوند تبار

با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید

 

مشکل مالی ندارم

در زندگی شخصی ام اصلا مشکل مالی ندارم و به همین خاطر سعی می کنم کارهای که بهم پیشنهاد میشود را بسنجم و نقش های را انتخاب کنم که ماندگار باشند و خودم هم بتوانم از پس آن کاراکتر بر بیایم.

تینا آخوند تبار

شباهت چهره به الناز شاکردوست

تیتا آخوند از لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست میباشد و همچنین عده ای تینا آخوند تبار را شبیه به یکی از بازیگران بالیوود میدانند.

 

عمل بینی و بوتاکس

وقتی در برنامه ای با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند عده ای هم استقبال کردن من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند.مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم.

تینا آخوند تبار

ورزشکار حرفه ای

ورزش را با بدنسازی شروع کردم، بعد از مدتی دیدم که این ورزش برایم خسته کننده است، دنبال ورزش دیگری بودم تا انرژی درونی ام را تخلیه کنم یکی از دوستانم موی تای را پیشنهاد کرد و مدتی موی تای کار کردم اما وقتی که دیدم این رشته هم برایم هیجان ندارد سمت بوکس رفتم و حالا خیلی خوشحالم که به خواسته ام رسیدم.

 

تمام عشقم بوکس است

از وقتی بوکس را شروع کردم، حتی مسافرت های خارجی خودم را براساس زمان بندی مسابقات تنظیم می کنم، که کجا بروم تمرین کنم و یا مسابقه ای را ببینم. به خاطر همین عشق و علاقه، همه زندگی ام را گذاشته ام روی بوکس چون خیلی دوستش دارم و تا آنجا که بتوانم ادامه می دهم.

تینا آخوند تبار

تنیس و والیبال

در مدرسه والیبالیست بودم و حتی کلاس های مدرسه را می پیچاندم و در حیاط با بچه ها والیبال بازی می کردم بعد از اینکه وارد دانشگاه شدم به خاطر حجم سنگین درس ها کمی از ورزش غافل شدم اما به محض اینکه شرایط فراهم شد رفتم سراغ تنیس هر هفته دست کم سه روز به باشگاه می رفتم و به خاطر ورزش های مختلف و بدنسازی، آمادگی جسمانی خوبی داشتم به سرعت در یادگیری تنیس پیشرفت کردم، در حدی که با مربیان مسابقه می دادم.

 

سوژه شدن

یکی از مواردی که مدت ها تینا آخوند تبار را سوژه رسانه ها کرده بود عکس لو رفته ی او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد! بعد از این ماجرا نیز سقوط وی از اسب در هنگام تصویربرداری فیلم بی خوابی اسب ها مدتی او را در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

 

حس مفید با تصمیم اخیر

چند وقتی هست که تصمیم گرفته ام روند کاری ام را عوض کنم و دیگر در هر فیلمی بازی نکنم! به همین علت از حضور در کارهای اخیر راضی هستم و حس خوبی دارم. ولی وقتی برخی از کارهای قدیمی ام را می بینم، افسوس می خورم چون بازی خوبی در آن کارها نداشته ام!

تینا آخوند تبار

پرسپولیسی بدنیا آمدم

پدرم پرسپولیسی دو آتیشه هست و همه بازیهای این تیم را دنبال می کند و من هم به خاطر پدر پرسپولیسی شدم و اکثر بازیهای این تیم را دنبال می کنم و مثل پدر عاشق این تیم شده ام .

 

رئال مادرید

از تیم های خارجی رئال مادرید را دوست دارم و حتی در بازیهای کامپیوتریم هم این تیم را انتخاب می کنم.

 

آشپزی

خدا را شکر آشپزیم خوب هست و از نوجوانی در خانه آشپزی می کردم و قورمه سبزی و آبگوشت خوبی درست می کنم.

 

صفحه اینستاگرام تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار با آیدی tinaakhoondtabar در اینستاگرام فعالیت می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3egka2