پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 12:30
کد خبر: 1191

جزئیات زندگی خصوصی بهاره کیان افشار و همسرش+ بیوگرافی و عکس

بهاره کیان افشار در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران متولد شد و مجرد است.

به گزارش ستاره پارسی؛ بهاره کیان‌افشار زاده ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ است.بهاره کیان‌افشار ترانه‌سرا، بازیگر سینما و تلویزیون است.بهاره کیان‌افشار اهل ایران است.بهاره کیان‌افشار بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است.بهاره کیان‌افشار بازیگری را به طورحرفه ایبا بازی در مجموعهٔ کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

بهاره کیان افشار

از کودکی به بازیگری علاقه داشتم و وقتی کلاس دوم دبستان بودم عضو گروه تئاتر مدرسه مون بودم و از بازی در تئاتر لذت می بردم اما خانواده ام مخالف حضور من در تئاتر بودند و منو همیشه منع میکردند برای همین عطش بازیگری در من بیشتر می شد و دوست داشتم بیشتر به سمت تئاتر پیش برم چون وقتی آدم را از یه چیزی منع کنند مخصوصا در دوران نوجوانی که همه مون خودسر و کله شق هستیم شور و اشتیاقش و عطشش برای رفتن به اون راه بیشتر می شود.

بهاره کیان افشار

پدر و مادر منم مثل خیلی از خانواده های دیگه دوست داشتند من پزشکی بخونم و پزشک شوم برای همین راضی کردن خانواده ام کار خیلی سختی بود و با سختی زیاد بالاخره موفق شدم و الان جزو حامیان اصلی من هستند و کارهایم را با علاقه و اشتیاق خاصی دنبال میکنند.

 

شروع فعالیت بازیگری بهاره کیان افشار

من بازیگری را با بازی در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیا الدین در سال ۸۲ شروع کردم و در سال ۹۴ در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن یکی از نفش اصلی را بازی کردم که این سریال در ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

بهاره کیان افشار

بعد در  سریال خانگی عاشقانه  نفش درسا را به کارگردانی  منوچهر هادی  بازی کردم و آخرین کارم  سریال نوار زرد  می باشد که این روزها هر شب از شبکه دو سیما ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.

 

شغل دوم بهاره کیان افشار

علاوه بر بازیگری و کار تئاتر کاری دکوراسیون و تبلیغات هم برای کسب درآمد انجام میدم و در این دو شغل هم خیلی فعال هستم اما دوست دارم مسیر بازیگری و تئاتر را ادامه بدهم.

البته من از بازی در تئاتر و صحنه لذت بیشتری می برم تا

بهاره کیان افشار

عکس های اینستاگرام بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

سربلندیم مسرور و خشنود

حالمان خوب است از اراده جمعى مان از اتحاد و همدلى مان

سربلندیم چرا که تنها ما میدانیم و شما و خدا که هرگز باور ما خریدنى نیست

و جز شعور و دلهایمان که باور داشتند

ارزش ماندنتان را چیزى ما را به حمایت خالص و همه جانبه شما وادار نکرد

خواستیم سربلند بمانیم و ماندیم

ما نشان دادیم که هستیم...

حالا نوبت شماست، مردم را دریابید

بهاره کیان افشار


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vq562