پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/31 17:10
کد خبر: 1228

تصاویر خانوادگی از سام درخشانی به همراه دختر و همسرش

تصاویر جنجالی و دیده نشده از سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

به گزارش ستاره پارسی؛ سام درخشانی زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴  است.سام درخشانی متولد تهران است.سام درخشانی بازیگر تئاتر، سینما،مجری و تلویزیون ایران است.سام درخشانی دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. پس از آن با بهشت آبی ، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج و دارا و ندار و مجموعه پژمان، رؤیای گنجشکها، آوای باران، پشت بام تهران، همه چیز آنجاست و خوب بد جلف نقش آفرینی کرده‌است.

سام درخشانی

سام:من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را برای یک مهمانی خانوادگی دعوت کرد. در آن مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه پیدا کرد. بعد از مدتی خانواده های ما نیز با هم رفت و آمد پیدا کردند و این باعث شناخت بیشتر ما نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر و در نهایت منجر به ازدواج ما شد.

سام درخشانی

عسل:در ابتدا اصلا فکر نمی کردم آشنایی من و سام به مرحله ازدواج برسد ولی رفته رفته این حس در ما به وجود آمد که می توانیم زندگی مشترک مان را در کنار هم تشکیل بدهیم.

سام درخشانی

این زوج دارای یک فرزند دختر به نام «برکه» می باشند.

سام درخشانی

بیوگرافی و عکسهای سام درخشانی بازیگر

نام :سام

نام خانوادگی :درخشانی 

تاریخ تولد :1353/4/31

محل تولد :تهران

تحصیلات :  مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر  

همسر :عسل امیرپور

تصاویر سام درخشانی و همسرش

سام درخشانی

سام درخشانی

سام درخشانی

سام درخشانی

سام درخشانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39kg72