چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/01 17:30
کد خبر: 1252

‏شایلی محمودی‏ همسردوم بنیامین بهادری کیست؟

شایلی محمودی، تا سال 1395 فعالیت حرفه‌ای بازیگری و هنری نداشت اما در فیلم «سلام بمبئی» (1395) یکی از نقش‌های این فیلم را بازی کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ شایلی محمودی، تا سال 1395 فعالیت حرفه‌ای بازیگری و هنری نداشت اما شایلی محمودیدر فیلم «سلام بمبئی» (1395) یکی از نقش‌های این فیلم را بازی کرد.در بعضی رسانه‌ها در مورد بیوگرافی شایلی محمودی، گفته شده که شایلی اصالتا هندی است اما این خبر از سوی شایلی و همسرش بنیامین تایید یا رد نشده است (تا سال 1395).شایلی محمودی بازیگر سینما و تلویزیون هندوراس است. از مهم‌ترین آثار شایلی محمودی می‌توان به بازیگری در فیلم سلام بمبئی اشاره کرد.

بنیامین بهادی

شایلی محمودی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شایلی محمودی در این سال، بازیگری در فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور محسوب می‌شود.

بنیامین بهادی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شایلی محمودی بازی در فیلم سلام بمبئی بوده است. شایلی محمودی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1394 فیلم سلام بمبئی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با قربان محمدپور همکاری داشته است. شایلی محمودی توانست با بازی در فیلم سلام بمبئی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری و دالیپ تاهیل بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی شایلی محمودی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی شایلی محمودی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار شایلی محمودی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم شایلی محمودی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار شایلی محمودی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر شایلی محمودی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی شایلی محمودی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی شایلی محمودی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم سلام بمبئی محسوب می‌شود.

بنیامین بهادی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39k772