چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/04 17:33
کد خبر: 1301

سام درخشانی، سحر قریشی را با خاک یکسان کرد + عکس

سام درخشانی پس از انتشار ویدیویی توهین امیز از سحرقریشی در پارک با انتشار پستی در اینستاگرام حسابی از خجالت سحرقریشی در امد .

به گزارش ستاره پارسی؛ سام درخشانی در پی توهین سحرقریشی به یک پاکبان در پارک عصبی شده و با انتشار پستی کنایه امیز و تند و تیز از خجالت سحرقریشی در امد پیش از او نیز پرویز پرستویی حسابی از کار سحرقریشی شاکی شده بود و او را مورد انتقاد شدید قرار داد . 

سحر قریشی

توضیح عجیب سحر قریشی درباره رفتارش با پاکبان

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.

من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می گفت «برو».

 

اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته.

سحر قریشی

واکنش شهرداری به طعنه سحرقریشی به یک پاکبان

سحر قریشی

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به فیلم رفتار تمسخرآمیز یک بازیگر با یک پاکبان واکنش نشان داد.

غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار فیلم رفتار نامناسب یک بازیگر زن با یک پاکبان نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟!

وی همچنین نوشت: شاید از نزدیک می‌دیدیم که در این روزهای کرونایی زیبایی شهرمان را مدیون ⁧‫پاکبانان⁩ سبزپوش هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36bwj2