چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/05 16:03
کد خبر: 1326

بیوگرافی رزیتا غفاری بازیگر محبوب سینما+عکس خانوادگی

در این عکس جدید رزیتا غفاری در کنار همسرش و دخترش را می بینید.

به گزارش ستاره پارسی؛ رزیتا غفاری، زادهٔ ۱۳۵۱ است.رزیتا غفاری متولد تهران است.رزیتا غفاری بازیگر سینما است.رزیتا غفاری فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما است.رزیتا غفاری چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده است و عضو آسیفای ایران است.

رزیتا غفاری بازیگر بی حاشیه و با اخلاق کشورمان ویژه برنامه سال نو را در شبکه شما برعهده داشت. این بازیگر ۴۸ساله در تهران به دنیا آمد و از سال ۷۴ با سریال در پناه تو وارد تلویزیون شد. رزیتا غفاری متاهل است و صاحب یک دختر زیبا است. در پرشین وی می خواهیم عکس جدید رزیتا غفاری در کنار همسرش و دخترشان را برای شما قرار دهیم.

 

رزیتا غفاری

عکس جدید رزیتا غفاری در کنار همسرش و دخترش

رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در کنار همسرش

رزیتا غفاری با انتشار عکسی از کارت اهدای عضوش نوشت:

سلام به همراهان همیشگی.. چند سال پیش افتخار این رو داشتم که نماینده و سفیر اهدا عضو ایران باشم..پس از دریافت این افتخار با یکی از شبکه های اینترنتی مصاحبه کردم و برای تشویق این امر خیر توضیحاتی در مورد ضرورت اهدا عضو پس از مرگ مغزی بیان کردم…که متاسفانه تنها قسمتی از مصاحبه اینجانب جهت جلب نظر مخاطب…تدوین و تیتر شد که ..”جسدم رآ بعد از مرگ بسوزانید ” آیا براستی کسیکه سفیر اهدا عضو است میتواند چنین درخواستی داشته باشد؟

رزیتا غفاری

توضیح اینکه بنده در گوشه ای از مصاحبه عرض کردم که جسد متوفی بعد از مرگ وقتی میتواند اهدا شود و زندگی چندین نفر را نجات دهد چرا باید پوسیده یا سوزانده شود؟ که متاسفانه افرادی در فضای مجازی برای جذب مخاطب بیشتر تنها قسمتی از مصاحبه بنده را نشر و بقیه را حذف کردند!!!. و این سو تفاهم را ایجاد نمودند!! در انتها ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای تمامی هموطنان عزیزم، تقاضا دارم با عضویت در سازمان اهدا عضو ، نجات بخش زندگی دیگری باشیم..

 

رزیتا غفاری در ۲۷ دی ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما ست. چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده است و عضو آسیفای ایران است.

طبق یک مصاحبه کوتاه تلویزیونی در شبکه ۵ سیما (شبکه تهران) در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۸۸ او مربی اسکی نیز می‌باشد.

رزیتا غفاری

رزیتا غفاری

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27d9g2