پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/05 18:00
کد خبر: 1329

ماشین ۱۸۰ میلیونی علی ضیا مجری معروف

در این توئیت قیمت ماشین علی ضیا گفته شده است

به گزارش ستاره پارسی؛ سید علی ضیا زادهٔ ۲۶ شهریور ۱۳۶۴است.علی ضیا زادهٔ در کاشان متولد شده است.علی ضیا زادهٔ مجری برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.علی ضیا زادهٔ دانش‌آموختهٔ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.علی ضیا زادهٔ فارغ‌التحصیل مکانیک طراحی جامدات است.

علی ضیا مجری جوان صدا و سیماست که در همین سال های محدود فعالیتش حواشی بسیاری پیرامون خودش داشته است. آخرین حاشیه او در برنامه نوروزی فرمول یک و حضور امیرحسین رستمی بود که در این برنامه حین صحبت های رستمی برنامه را قطع کردند و ضیا علت این کار را صحبت های نامناسب امیرحسین رستمی اعلام کرد. امروز می خواهیم توئیت جدید ضیا را که درباره قیمت ماشینش صحبت کرده است ببینیم. در ستاره پارسی قیمت ماشین علی ضیا را ببیینید.

 

علی ضیا مجری تلویزیون در توییتی نوشت:

علی ضیا

بد نیست درباره علی ضیا بیشتر بدانید

سید علی ضیاء زادهٔ ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان مجری برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است. او فارغ‌التحصیل مکانیک طراحی جامدات است

علی ضیا

 

علی ضیا سال ۱۳۸۴ به تهران آمد و از ۱۹ سالگی به‌طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از ۵ سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب را به عهده بگیرد، ولی به دلیل فضای علمی‌ای که علی ضیا داشته و اختراعی که از سید علی ضیا ارائه شده بود، اجرای برنامه گزینه جوان به علی ضیا پیشنهاد شد و اولین برنامه‌ای که به‌طور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. البته همزمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می‌کرد.

 

او کودکی خود را در شهرستان کاشان گذراند. علاقه مادرش به کتاب و قصه‌هایی که برای او تعریف می‌کرد، علاقه او را به نوشتن زیادتر می‌کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2axwl4