پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/06 15:56
کد خبر: 1343

بیوگرافی روزبه حصاری و رابطه جنجالی او با ریحانه پارسا

بیوگرافی روزبه حصاری و رابطه او با ریحانه پارسا را در سایت ستاره پارسی می خوانید.

به گزارش ستاره پارسی ؛ روزبه حصاری متولد 12 بهمن 1366 در تهران، بازیگر است. روزبه حصاری فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد، روزبه حصاری بازیگری را از تئاتر شروع کرد سپس در موسسه کارنامه دوره دید و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. در این مطلب بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر سریال بچه مهندس را را می خوانید:

روزبه حصاری

بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر

 

از خانواده تا علاقه به هنر

 

در یک خانواده 4 نفره در دنیا بدنیا آمده است.

 

تنها یک برادر بزرگ تر از خود دارد، از کودکی گرایش ذاتی اش به هنر را ابراز کرد و به مرور در کلاس های موسیقی و نوازندگی سازهای کوبه ای پرداخت.

 

از تیزهوشان تا صنایع

 

دوران دبیرستان را در مدارس تیزهوشان (سمپاد) گذرانده و آن دوره را یکی از مهمترین مقاطع زندگیش می داند، سپس در دانشگاه رشته مهندسی صنایع تحصیل کرد. اما همواره در تکاپوی مطالعه در زمینه هنری بود.

روزبه حصاری

ورود به عرصه تئاتر

 

از سال 1388 در 22 سالگی فعالیت مبتدی خود را از بازیگری تئاتر شروع کرد و اولین کار جدی اش مربوط به نمایش بالاخره این زندگی مال کیه بکارگردانی اشکان خیل نژاد آغاز کرد

 

کلاس های بازیگری

 

بعد از تجربه اولیه تئاتر به آموزشگاه کارنامه رفت و دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و جزو پویاترین و پر استعدادترین فارغ التحصیل آن دوره آموزشگاه شد.

 

ورود به تلویزیون

 

در سال 90 – 91 با نمایش پیتزا جهان، برداشت آزاد و مرگ در میزند صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و در نهایت سال 1392 با سریال یادآوری به جامعه هنری معرفی شد.

 

سبک کاری در تئاتر

 

من در تئاتر سعی می کنم فرزند زمانه خود باشم.

 

برایم مهم است در چه کاری روی صحنه می روم و کدام دغدغه مردمم را روایت می کنم، در غیر اینصورت تئاتری بیشتر به خوشی رقصی روی صحنه تبدیل می شود تا خلقی هنرمندانه

 

کلاس کنکور

 

ارتباط گرفتن با مردم برایم خیلی مهم است. مردم مخاطبان اصلی من هستند، شاید برایتان جالب باشد بگویم که من برای بچه های کنکوری، درس شیمی در آموزشگاها تدریس می کنم.

 

سال های پرکاری

 

حصاری در سال 97 دوران پرکاری خود را تجربه می کند، او یک فیلم سینمایی و دو سریال بنام های سلام آقایی مدیر و تاریکی شب، روشنایی روز ایفای نقش کرده است.

 

روزبه حصاری

خبر ازدواج روزبه حصاری و ریحانه پارسا

 

روزبه حصاری در 13 فروردین 98 در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد اما کمتر از 24 ساعت در پست جدید این خبر را دروغ 13 عنوان کرد !

یادگیری در بیکاری

 

در مدتی که بیکار هستند با تماشای فیلم و تئاتر و همچنین خواندن کتاب خود را به روز نگه می دارم و به نوعی مشغولم یادگیری هستم به همین دلیل از دوران بیکاری به نیکی یاد می کنم، چراکه با آموزش من همراه بود

 

حصاری طرفدار تیم پرسپولیس می باشد و نسبتی با الهه حصاری بازیگر ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vqjb2