پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/08 09:00
کد خبر: 1381

لباس عروس الهام حمیدی که به مناسبت سالگرد ازدواجش منتشر شد

عکس های لباس عروس الهام حمیدی توسط مزون مربوطه منتشر شد.

به گزارش ستاره پارسی؛ مراسم عروسی الهام حمیدی بازیگر ۴۱ ساله و زیبای کشورمان که الهام حمیدی  در تاریخ ۸ آذر ۱۳۵۶ به دنیا آمده برگزار شد. الهام حمیدی در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن تحصیل کرده است.الهام حمیدی سال ها قبل زمانی که خیلی جوان تر بود یک ازدواج ناموفق داشت که وقتی در برنامه دورهمی اعلام کرد که هیچ وقت ازدواج نکرده این موضوع باعث سر و صدا و حواشی فراوانی شد تا جایی که الهام حمیدی مجبور به توضیح در این رابطه شد.

 

الهام حمیدی بازیگر ۴۲ساله کشورمان است که کارهای ماندگاری در کارنامه خود دارد از جمله سریال یوسف پیامبر که در آن سریال نقش همسر یوسف پیامبر را بازی می کرد. این بازیگر خوب ایرانی سال گذشته ازدواج کرد. به مناسبت سالگرد ازدواجش تصاویری از لباس عروس الهام حمیدی منتشر شد که با هم می بینیم.

 

عکس های لباس عروس الهام حمیدی

مزون سایه به مناسبت سالگرد ازدواج الهام حمیدی تصاویری از لباس عروس او را منتشر کرد و نوشت:

انگار همین دیروز بود که من و همه اعضاء تیم مشغول آماده کردن اولین لباس عروس سال ٩٨ بودیم. ولى این لباس خیلى با بقیه فرق داشت! راستش وقتى قراره لباس عروس یک هنرپیشه معروف و که کارنامه حرفه اى بسیار درخشانى در سینما و تلویزیون داره طراحى کنى کار خیلى سخت مى شه! خانم بازیگر با اون چهره دلنشین و همیشه خندان ازم خواستن که طى جلساتى راجع به تک تک آیتم هاى طراحى لباسشون صحبت کنیم! از اواخر دى ماه شروع کردیم.

الهام حمیدی

لباس عروس الهام حمیدی

پارچه لباس و دانتل فرانسه با نقش بسیار اصیلى که حتماً خیلى از شما باهاش آشنایى دارین انتخاب کردیم و کار روى لباس ترکیبى از سنگ دوزى و مروارید دوزى که ایشون تأکید داشتن مستقیم روى لباس دست دوزى بشه.قرار بر این بود که نقشه سنگ دوزى فرم اسلیمى،داماس،گلدار و هیچ طرح منحنى نداشته باشه و دوست داشتن فقط از خطوط هندسى صاف استفاده بشه!دوخت این نقوش قرینه به دلیل فرم خاص طراحى وظرافت بیش از حد دانتلِ زمینه پروسه بسیار سختى بود و حدود ٧٠ روز زمان برد. از همه مهمتر اینکه لباس قرار بود جورى طراحى بشه که با هر حرکت و چرخشى بچرخه و دقیقاً سر جاى خودش قرار بگیره و احتیاج به مرتب کردن نداشته باشه!

 

الهام حمیدی

لباس عروس الهام حمیدی در مزون

بالاخره این لباس باشکوه آماده شد! دقیقاً همون طرحى بود که ساعتها راجع بهش فکر کرده بودیم و تصمیم گرفته بودیم!قبل از مراسم، لباس رو براى عکاسى به استودیو رازان که عکاسى مراسم و به عهده داشتن بردیم و تیم حرفه اى سهیل رازان این کلیپ زیبا رو آماده کردن! امروز دقیقاً یکسال از اون روز به یادماندنى مى گذره و من براى گذاشتن این پست دو تا دلیل مهم دارم.

اول اینکه سالگرد ازدواج این بانوى هنرمند و تبریک بگم و با همه وجودم براشون آرزوى خوشبختى کنم و دوم اینکه به تمام عروس هام که مراسمشون این چند وقت بود و به خاطر این شرایط خاص به تعویق افتاد بگم که قطعاً، اتفاق خیلى سخت و تجربه ناراحت کننده اى بود ولى تا چشم به هم بزنیم مى گذره و روزهاى خوب به زودى میان بانو جانم،عروس خوش قلب و باوقار اولین پست لباس عروس امسال و با عکس لباس شما شروع مى کنم تا سرآغاز سالى پربار و سرشار از انرژى مثبت براى عروس هاى مزون باشه و براى من هم یادآور ٣٠ فروردین ٩٨

فیلم آماده سازی لباس عروسی الهام حمیدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gkzx4