پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/08 11:00
کد خبر: 1384

مرخصی و بازگشت دوباره محسن افشانی به زندان ! علت بازداشت وی چه بود ؟

مرخصی چند روز محسن افشانی و ماجرای بازگشت دوباره ایشان به زندان

به گزارش ستاره پارسی؛ محسن افشانی زادهٔ ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ است.محسن افشانی در روستای وانشان گلپایگان متولد شده است.محسن افشانی بازیگر ایرانی است.پس از انتشار ویدئویی در اینستاگرام محسن افشانی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود پلیس فتا وارد عمل شد و به دستور مقام قضایی محسن افشانی دستگیر و روانه زندان اوین شد. پس از بازداشت محسن افشانی،ویدئو از صفحه اینستاگرام افشانی حذف شد.

محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر ایرانی ۱۱ فروردین ماه سال ۱۳۶۸ در روستای وانشان گلپایگان متولد شده است. این بازیگر حدود شش ماه پیش به دلیل انتشار ویدیویی در اینستاگرام که در آن از سلاح سرد و گرم استفاده شده بود دستگیر و روانه زندان شد اکنون محسن افشانی برای مرخصی چند روزه آمده و قرار است دوباره به زندان بازگردد. محسن افشانی در زندان به گفته خودش تجربه های زیادی آموخته است!

 

محسن افشانی در زندان

۵ تیر امسال بود که اخبار منتشر شده حکایت داشت که محسن افشانی، بازیگر سینما، روانه زندان شده است. افشانی برای ساخت یک دابسمش که حاوی خشونت بود و در آن از چاقو و اسلحه‌ای که مجوز نداشت، استفاده شده بود، احضار، بازداشت و روانه زندان شد.

محسن افشانی

او که از روز گذشته (پنجشنبه ۵ دی)، بعد از طی ۶ ماه از دوره محکومیت‌اش، برای مرخصی چند روزه از زندان خارج شده است، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

« امروز ۵ دی ۱۳۹۸ هست و دقیقا ۶ ماه از زندان رفتنم گذشت!

الان توی مرخصی هستم و دوباره باید برگردم زندانِ تهران بزرگ و خودم رو معرفی کنم. توی این ۶ ماه به اندازه ۱۰ سال تجربه کردم و تنها بدی زندان اینه که دستت از دنیا کوتاهه، مثل اینکه مرده باشی و نتونی از نزدیک کنار عزیزانت باشی و بهشون رسیدگی کنی..

توی این سینه پراز رازهاست که شاید روزی سرباز کنه!!

۶ ماه دیگه باید تحمل کنم، خیلی سخته دوری از خونه و خونواده….»

محسنافشانی

پست اینستاگرام محسن افشانی

علت بازداشت محسن افشانی

محسن افشانی به دلیل انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش ،  بازداشت و روانه زندان شد، اما جریان این ویدئو جنجالی چه بود که منجر به بازداشت آقای افشانی شد؟

افشانی ویدیویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده بود که در آن به همراه همسرش در

اتومیبل بر روی یک آهنگ لب خوانی می‌کند و با اسلحه سرد و گرم نمایش می‌دهد.

محسن افشانی

در بخشی از این ویدئو چیزی را که به نظر می‌آید یک سلاح گرم است، رو به دوربین در می‌آورد و در بخشی دیگر با حالتی خندان و در حال خواندن ترانه در حال پخش یک خنجر را رو به دوربین در می‌آورد.

تورج کاظمی رئیس پلیس فتا، پیش از دستگیری آقای افشانی گفته بود با پیگیری‌های پلیس فتا این ویدئو از سوی خود محسن افشانی از صفحه اینستاگرامش حذف شد.

انتشار این ویدئو منجر به دستگیری محسن افشانی به دلیل ترویج و تبلیغ اسلحه سرد و گرم شد و روانه زندان شد.

محسن افشانی

آزادی موقت محسن افسانی

محسن افشانی بعد از تحمل ۶ ماه حبس با رای دیوان عالی کشور موقتا آزاد شد.با درخواست اعاده دادرسی محسن افشانی به دیوان عالی کشور، این دیوان دستور توقف اجرای حکم یکسال حبس وی را صادر کرد؛ بنابراین با تصمیم قاضی محمد ناصری صالح آباد رئیس شعبه ۲۰ دیوان عالی کشور، افشانی تا زمان رسیدگی مجدد به پرونده از زندان آزاد شد تا پرونده وی مجدد در دادگاه هم عرض بررسی و رای جدید برای او صادر شود.

محسن افشانی ۶ ماه از مدت یکسال حبس خود را در زندان بزرگ تهران گذرانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lwjk4